BÖLÜM-1

22 3 0
                                    

Medya: Marinette

_Yazardan_

O gün Marinette lise 1'e başlayacaktı. Bunun heyecanı ile sabaha kadar zor uyudu. Yeni arkadaşlar, yeni öğretmenler ve yeni konular... Bunlar ona çok heyecan verici geliyordu. Bazıları gibi tembellik yapmazdı, çalışkandı. Aynı zamanda lider ruhlu ve cesur. Güzelliği ile de her zaman dikkat çekerdi.

                      *********

  Sabah kahvaltısını yaptı ve annesi Sabine ile babası Tom'a veda ederek evden çıktı. Geç kalmıştı, -her zamanki gibi- bu sebeple koşuyordu. Fakat fazla hızlı. Bu sebeple birilerine çarparak ve sürekli özür dileyerek ilerliyordu.

_Marinette'den_

  Okul evimize çok yakındı. Fakat geç kaldığım için mecburen koşuyordum. Bir anda trafik lambasını fark ettim ve ışığın kırmızı olduğunu görünce ofladım. Babamın elime tutuşturduğu makaronlara bakarak güzel bir gün olmasını diledim.

   Birden gözüme bir adam çıktı. 80-85 yaşlarında görünüyordu. Birden yanından geçen arabayı fark ettim, ONA ÇARPACAKTI!! Koşarak yaşlı adamı kendime çektim ve onu kurtardım. Makaronlarım düşmüştü! Ah olamaz! Rose buna üzülecek (Makaron en sevdiği şey) diye düşündüm ve adama "iyi misiniz?!" Diye sordum telaşla.

Adam:
-İyiyim. Sağol genç kız. Ama makaronların...

Marinette:
-Ah, felaketlere alışığım. Hem birazı hâlâ sağlam. Bir tane ister misiniz? Bu arada ben Marinette.

Adam:
-Teşekkür ederim Marinette. İyi bir kızsın.

  Dedi ve gülümseyerek gitti. Garip gülümsüyordu biraz, ama bununla ilgilenecek vaktim yoktu. Okula koştum ve kendi sınıfımı aramaya başladım. Bulunca da derin bir nefes aldım ve girdim. Anlaşılan dersin başlamasında az kalmıştı.

_Yazradan_

Marinette sınıfa girdi ve sırasına oturdu. Fakat onun her okul yılına zehir eden Chloé gelince surat ifadesi değişti.

Chloé BourgeoisBelediye başkanının kızıÇok bilmiş ve sınıf kontrolü altında denilebilirMarinette ile asla anlaşamazChloé atasözü (SAÇMALIK TAMAMEN SAÇMALIK!!)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Chloé Bourgeois
Belediye başkanının kızı
Çok bilmiş ve sınıf kontrolü altında denilebilir
Marinette ile asla anlaşamaz
Chloé atasözü (SAÇMALIK TAMAMEN SAÇMALIK!!)

{Evet bu hanımefendiyi de tanıdık devam edelim}

Chloé :
Marinette Dupain-Cheng ! Orası benim yerim!

Marinette:
-Ama Chloé, ben hep burada otururum.

Chloé:
-Ama artık değil.

Ardından Sabrina geldi bilmeyen araştırsın. Chloé'nin kölesi gibi yazık. Her neyse;

Sabrina :
-Hem bu yıl Adrien gelecek! Chloé onun en yakın arkadaşı olur canım! (Evet replik değiştiriyorum kfkfk)

Marinette :
Adrien mı? Adrien da kim?

BİR UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin