2.Bölüm-Hoseok ile tatlı tatil

25 1 0
                                    

-ERKEK ARKADAŞIN İLE TATLI TATİL ANI
IG;@iris.reac
DATE;25.07.2021
POV;YN=İRİS

Hoseok ile küçük bir dünya turuna çıkmıştınız karavanınız ile başınızı alıp nerede olduğunuzu umursamadan geziyordunuz.Akşam saatleri yaklaşmış olmasına rağmen Hoseok hala denizde kalmanız için zorluyordu siz ise artık hasta olacağınızı söyleyip onu denizde çıkartmıştınız.Karavana ilerlerken gün batımı sanki size özel bir an gösteriyor gibi harika bir an bırakmıştı. Fotoğraf çekmek yerine sadece atmosferin tadını çıkartmıştınız.Bir yandan gelen deniz kokusu, gökyüzünün size sunduğu kızıl güzellikler, arkadan duyulan kuşun ve denizin sesi... Bu anda beraber olduğunuz için seçilmiş kişi olduğunuzu hissetmişti.Bu sizin çocukluk hayalinizdi ve şu an sevdiğinizle bu anı yaşıyordunuz.


Hoseok kolunu belinize sarmış ve sizi kendine çekmişti siz ise başınızı Hoseok'un omzuna koymuştunuz bu şekilde karavanınıza ilerlemiştiniz.Karavana girince ilk kim duşa girsin diye oyun oynamıştınız kazanan Hoseok olmasına rağmen üşümeyin diye ilk önce sizin girmenizi istemişti.Bu inceliğine karşın gözleriniz dolu şekilde ona sarılmıştınız.Son zamanlarda zor zamanlardan geçiyordunuz her hatanızda kendinizi suçluyor ve insanları bıktırıyor ve farkında olmadan insanları kırıyordunuz.En değer verdiğiniz arkadaşınız sizden soğumuştu ciddi bir depresyona sürüklendiğinizin farkındaydınız.Sizi kurtarmak için sevgiliniz Hoseok her şeyden herkesten uzak bir tatil önermişti ve sizde kabul etmiştiniz.Bu tatil öyle iyi gelmişti ki tüm sorunlarınız gitmiş gibiydi.Bunları düşünürken farkında olmadan ağlamıştınız ancak sevgiliniz fark etmesin diye küçük bir şekilde oflamıştınız .Oflamınızı duyan Hoseok sizi rahatsız etmeden seslenmişti.

Hoseok;İris güzelim iyi misin?

İris;Ah gözüme şampuan kaçtı ve yandı sevgilim onun dışında bir sorun yok.
Bunu duyan Hoseok küçük bir şekilde kahkaha atmış ve mutfakta yemek yapmaya devam etmişti.Sizde düşüncelerinizden kurtulmak adına her zaman kullandığınız yöntem olan soğuk suyu açmış ve duşunuzu sonlandırmıştınız.Bornozunuzu üstünüze giymiş ve duştan çıkmıştınız.Üstü çıplak Hoseok'un yanına ilerlemiş ve arkadan sarılmıştınız.
İris;Sevgilim sen duşa gir deniz tuzu daha fazla üstünde kalmasın ben yemeği hallederim.
Bu sözleriniz üzerine Hoseok önüne dönmüş ve alnınızı öpmüştü.
Hoseok;Tamam güzelim ama yemeğe bakmadan önce üstünü giyin tamam mı?

İris;Hahaha tamam sevgilim

Hoseok duştan çıkmış ve üstünü giyinirken sizde küçük sofranızı kurmaya başlamıştınız. Her şey tamamlandığında sandalyeye oturmuş ve Hoseok'u çağırmıştınız onaylamış ve hızlıca yanınıza gelmişti.Siz yemeğinizi afiyetle yerken Hoseok başınızda dikiliyordu.
İris;Hoseok bir sorun mu var?

Hoseok cevap vermemiş cümlelerini toplamaya çalışır gibiydi.Sonunda konuşmaya başlamıştı.
Hoseok;Ah...Hayır boşver

diyip hızlıca yerine oturmuş ve sizinle göz teması kurmamıştı ve bu garip halini umursamamaya çalışıp yemeğinize devam etmiştiniz.Bir zaman sonra sohbet etmeye başlamıştınız.Yemeklerinizi gülerek tamamlamıştınız.


Akşam 12'ye varmıştı her ne kadar bu saat size hüzün versede Hoseok ile çimlerin arasına sandalyelerinizi atmış ve gece serinliğinde oturuyordunuz. Hoseok bir süre sonra karavana gitme bahanesiyle içeriye gitmişti.İçerden Hoseok'un konuşma sesleri geliyordu telefonla konuşuyordur diye yanına gitmemiştiniz.Bir süre sonra Hoseok karavananın kapısını açmış ve derin nefes alarak sizin yanınıza gelmiş ve önünüzde diz çökmüştü.
İris;Hoseok bebeğim neden diz çöktün?

Hoseok;Ah!O kadar deneme yaptım hadi Hoseok yapabilirsin.
Fısıltı şeklinde konuşsada duymuştunuz ona zaman vermiş ve rahat olsun diye ayağa kalkmış ardından ellerinizi omzuna koymuş ve konuşmuştunuz.
İris;Rahat ol sevgilim.

Hoseok derin bir nefes almış ve gözlerinize bakıp konuşmaya başlamıştı.
Hoseok;İris güzelim ,canım sevgilim sana artık ben sevgilim demek yerine eşim demek istiyorum seninle böyle aynı evde kalmak tüm zamanımı , tüm nefeslerimi,tüm üzüntümü ve tüm ağlamamı senin ve çocuklarımızın yanında yaşamak istiyorum.Beni tanıtırken kocam diye tanıtmanı istiyorum.Geceleri bunaldığımda kokunla nefes almak istiyorum.Benim bu hayalimi gerçekleştirir misin?

Siz onu dinlerken gözlerinizden yaşlar akmaya başlamıştı elinizde ağzınızı kapayıp size merakla gözlerle bakan sevgilinize bakmış ve hızlıca kafanızı sallamıştınız. Hoseok sizi hemen kucağına almış ve kahkaha atarak sizi döndürmeye başlamıştı.Siz ise hayatınızda ilk defa mutluluktan ağlamıştınız ama son olmayacağınızı kalbinizin derinlerinde biliyordunuz.Sonunda konuşabilmiştiniz.
İris;Evet Hoseok tüm isteklerini gerçekleştireceğim.

Sizden ayrılmış ve elindeki kutuyu açıp elinize yüzüğü takmıştı. Kutuyu bir kenara atmış ve ellerini kafanıza koymuş ve dudaklarınıza yapışmıştı.Bu öpücük geceye bahşedilen bir anıydı.Dünyanın bir ucunda mutluluktan gece boyu kahkaha atan bir çift kalmıştı...


Bts Tepkiler- instagram=@iris.reacWhere stories live. Discover now