Del 6

70 2 0
                                    

jada der kommer de! Sier mamma ut av det fjerne og vinket!
Dette kommer til og bli super flaut! Sa jeg til mamma. Hun bare ignorerte meg mens hun var helt i sine egene tanker!
Limmoen stoppet, det kommer en høy mann og en høy dritt kjekk gutt og en pen ung jente ut av bilen! Jeg skulle til og spørre mamma om det var de vi skulle bo til men før jeg kom så langt ble alt svart!
Jeg våkner på et svært rom jeg tror det er et såverom, jeg vet ikke helt!
Vor er jeg? Jeg roper på mamma! Det kommer inn en høy gutt han spørr om jeg trenger noe! Hvem i helvette er du! Kom deg ut! Sa jeg strengt!
Han svarer: hei! Sorry jeg er isac! Dette er ditt nåværende såverom jeg bor i dette huset! Skal jeg hente mamma din?
Ja! Svarte jeg flaut!
Mamma: hei vennen! Hvordan går det med deg?
Meg: øøm... Det går fint! Va skjedde! Va gjør vi hær?
Mamma: du besvimte da du såg isac fredi og ava kom ut av bilen! Men vi skal bo hær til vi finner oss et eget hus og bo i skal jeg vise deg rundt? Det er dritt fint hær!
Meg: bor vi i SAMMME hus såm ISAC ELLIOT AVA OG FREDI?
Mamma: ja det jør vi!
Meg: OMFG!
Mamma: HEI! IKKE SI SÅNNE ORD DA FLYTTER VI MED EN GANG IGJEN! FORSTÅTT?
Meg: jada!
000000000000
Sorry for at jeg ikke har skrevet på lenge! Jeg mangler inspirasjon! Vote og kommenter for mer! KLEM😘

Why?Where stories live. Discover now