9

1K 57 7
                                    

Berkeyle kantinde oturmuş yemek yiyorduk. Daha doğrusu Berke yemek yerken ben kahve içiyordum. Üçüncü tostunu iştahla yiyen Berkeye hayretle baktım. Berkenin her şeyden üç tane yediğini an itibariyle öğrenmiş oldum. Nedenini sorunca allahın hakkı üçtür gibi saçma bir cevap vermişti. Berke tanıdığım en eğlenceli ve komik insanlardan biriydi.

Cellat yanıma oturup elini omzuma attı. Ona doğru dönmemle beni kendine biraz daha yaklaştırdı.

"Hayırdır Deniz"

Cellat: Tüm okul seninle beni sevgili sanıyor farkındasın demi Cemre

"Ama öyle değiliz"

Cellat: Değiliz tabi zaten benim sevgilim olmaz genellikle takılır bırakırım.

"Pisliksin biliyorsun demi"

Cellat: biliyorum güzelim

Madem o bana bu kadar yakın duruyordu bir adımda ben atmalıydım kafamı Denizin göğsüne yasladım.

Berke: Cemoş bugün Cellatgilde takılacağız sende gelsene

"Bilmem ki" kafamı hafiften kaldırıp Denizin gözlerine baktım.

Cellat: Gel istersen

"Tamam gelirim" 

Zilin çalmasıyla Denizin rahat göğsünden ayrıldım.

"Ben sınıfa çıkıyorum görüşürüz Berke"

Cellat: Bana bir görüşürüz yok mu sarışın

"Görüşürüz Deniz" ayağa kalkıp kantinden çıktım ve sınıfa doğru yürüdüm.

Sınıfa girdim ve cam kenarında olan yerime oturdum. Hoca gelip ders anlatmaya başladı coğrafya dersinden nefret ederdim. Canım çok sıkılınca camdan dışarıyı izlemeye başladım.
Gözlerim bir noktada takılı kalmıştı bu Cellattı ve yanındaki kızla fazla samimilerdi kız neredeyse cellatın ağzına girecekti. Hafiften gözlerim dolmuştu bile hayır beni ne ilgilendiriyordu sanki neden üzülüyordum ki. Gözlerimi pencereden çekip kafamı sıraya koydum.

Merve: Cemre kalk hadi tüm ders boyunca uyudun eve gideceğiz kalk hadi ya

"Ne zamandır uyuyorum ben ya kimse kalmadı mı okulda"

Merve: Valla coğrafya dersinde bir yattın yatış o yatış yani iki derstir uyuyorsun. Hadi çantanı toplada gidelim.

Merveye kafamı sallayıp kitapları ve kalemliğimi çantama attım. Çantamı sırtıma takıp ceketimi elime aldım. Beni kapıda bekleyen Mervenin yanına yürüdüm. Beraber okuldan çıktık.

Eve geldiğimde çantamı odamın bir köşesine fırlatıp okul kıyafetlerimi çıkarıp bir eşofman altı ve crop giydim. Sonrada kendimi yatağa bıraktım. Telefonumu elime alıp gelen bildirimlere bakmaya başladım

berkexyardim: cemooş geliyorsun demi cellatlara

cemresolmaz: hasta gibiyim biraz sonra görüşürüz

berkexyardim: hadi ya peki tamam dikkat et kendine

Berkeye görüldü atıp instagramdan çıktım. Cellatın yüzünü bile görmek istemiyordum. Ona gerçekten kırılmıştım.

Biraz telefondan film izleyip kafamı dağıtmaya çalıştım. Film bittikten sonra odamın ışıklarını kapatıp kendimi uykuya bıraktım.

Bölüm sonu

Yeni kitabım Bebeğimin Babasına hepinizi bekliyorum

UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin