"bu sınav hayatınızın en önemli sınavı diyemem ama hayatınızı etkileyecek bir sınav 40 dakikanız var başlayabilirsiniz."
Bayan İm'in komutuyla tüm sınıf sözde sınavını yapıyordu.
Kapı bir anda açılıp içeriye eli ile saçını düzelten Felix girer, sıra arkadaşı yeonjunun yanına oturur ve kendi işine döner yani sınavla ilgilenmek dışında her şey.
Sınıfta herkes birbiri ile konuşuyordur kimse öğretmeni takmıyor şahsen öğretmenin de onları takmadığını düşünüyorlardı. Sınav sırasında kopya çekeninden tut öpüşenine kadar her şey vardı.
Ama kapının bir anda çalınması ile 'işleri' yarım kalır herkes kapıdan girecek olan kişiye odaklanır kapı çalınmışsa öğretmenlerden birisi veya bir veli gelmiştir çünkü bu okulda kapı çalan bir öğrenci yok çünkü burası özel okul.
"Bayan İm? Kusura bakmayın acil bir durum vardı."
Bay Park bayan İm'in yanına giderek kendi aralarında fısır fısır konuşurken öğrenciler de kendi ' işlerine' döndüler.
Bay Park Bayan İm'in eline birkaç kağıt verdikten sonra bay Park tahtanın önüne gelip konuşmaya başladı.
"Arkadaşlar günaydın, sınav iptal."
Sınıf ıslık çalmaya esnemeye başlamıştı bile.
"Tamam arkadaşlar gevşemeyin, çevirin kağıtları söylediklerimi yazın..."
Tüm sınıf hocaya odaklanmış ne diyeceğini ne yazacaklarını merakla bekliyorlardı
"Benim suçum yok kararım kesin."
"Hocam iyi misiniz?"
"Hadi yeonjun yaz"
Herkes kağıda bay Park'ın dediklerini yazdıktan sonra en arka sıradan öne doğru toplayıp masada oturan bayan İm'e verdiler.
"Arkadaşınız nerede?"
Bay Park'ın sorusuna Yeji hemen atladı
"Ryujin mi? O arkadaşımız değil hocam."
Ardından Felix
"Hocam noluyo anlatsana.""Bugün sizden gelecekle ilgili hayallerinizi bir kağıda yazmanızı istemiştim, bugün karıştırıp kimin ne hayal kurduğunu tahmin edecektik ama..."
Bay Park derin bir nefes aldı.
"Ama içinizden birisi kağıdına benim suçum yok kararım kesin yarın birini öldüreceğim yazmış..."
Anlık sizin eşkal
26.07.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐟𝐢𝐚
Mystery / Thriller❝benim suçum yok kararım kesin...yarın birini öldüreceğim...❞ ↬26.07.2021 ↬05.11.2021