5 . bölüm (Ceza)

334 20 0
                                    

Sonunda kendimi toparlayıp onun yanına doğru ilerlemeye başladım.Üstüne beyaz tişört ve siyah deri ceket altina dar siyah pantolon(multimedya ) giymişti.Ben onun yanında çok sönük kalıyordum.Aman boşver Başak nasıl olsa bu sadece bir akşamlık olacak diyerek kendimi motive etmeye çalıştım.Ama başaramadım.Ne kadar da yakışıklı olmuştu.Doğrusu yakışıklı olmasını bekliyordum fakat bu kadar da değil . Yanına gittiğimde zar zor "Merhaba"diyerek arka kapıya yöneldim.Tam açacağım sırada "Hey hey dur bakalım beni şoför olarak kullanamazsın öne geç."diyerek bana emir verdi.Onun bu haline sinirlensemde birşey demeyip ön kapıyı açıp bindim.

Çağlar'dan;

Başak'ın bu kadar güzel olacağını düşünmemiştim.Doğrusu her gece altıma aldığım kızlar kadar bir o kadar güzel ama bir o kadar da masum gözüküyordu.Arka kapıya yöneldiğinde ne yaptığını anlamadım.Ama kapı koluna uzandığında arka koltuğa biteceğini anladım.Beni bir şoför gibi kullanmasına izin veremezdim.Kolumu önüne koyup onu engelledim.Beni bir şoför gibi kullanmasına izin vermeyeceğimi öne binmesini söylediğimde ne kadar sinirlensede bir şey demeden öne geçti.Doğrusu bu haline şaşırmıştım.Geçen gün ki laflardan sonra bu sessizliği gayet hoş ve sessiz bulmuştum.

Başak'tan devam;

Bara nihayet geldiğimizde araba yolculuğunun ne kadar sıkıcı olduğunu düşünüyordum. Bar tahmin ettiğimden daha kötü bir yerdi.Daha önce hiç gelmemiş olmama rağmen nasıl olacağına mantık yürütebilmiştim.Ama şimdi etrafta içip sarhoş olanlar,çoktan sarhoş olup kendilerini dans pistine atanlar,bunu söylemekten ne kadar iğrensem de birbirlerini yiyenler kısaca bar berbat bir yerdi.

Sonunda etrafı incelemeyi bitirdiğimde Çağlar kolumdan tutup arkalardan boş bir masaya oturttu.Çağlar:"Bana bak şimdi cezada sıra,sence ne yapacaksın?"diye sorup sonunda gözlerini bara geldiğimizden beri kestiği kızdan ayırdı."B-ben bilmiyorum cidden."dedim.Aman allah'ım çocuğun önünde resmen korkudan kekelemiştim.Ne kadar rezil olduğumu düşürken Çağlar devam etti;"Az sonra önümüze gelen tekila bardaklarının hepsini içeceksin senin sarhoş halini merak ediyorum."deyince başıma bundan daha kötü bir şey gelebilir mi acaba diye düşünüyordum. Ben nasıl bir belaya bulaşmıştım böyle.Hiç sesimi çıkartmadım çünkü kabul etmeyeceğini biliyordum.

Sonunda tekila dediği bardaklar önümüze gelince onu beklemeden beş bardağın beşinide kafama diktim.Biraz hızlı içmiş olmalıyım ki görüntü bulanıklaşmaya başladı. Bu sırada da Çağlar'ın"ben sana o kadar hızlı mı iç dedim.? " diye kükremesiyle beni kucağına alıp bardan çıkarması bir oldu.

Çağlar'dan devam;

Allah'ım ben ne günah işledim de bana bu küçük belayı verdin,dicem ama diyemiyorum çünkü bu güne kadar işlediğim günahların haddi hesabı yok.Onu kucağımda taşırken bu akşam ne kadar da sessizdi şimdi ise bağıra bağıra şarkı söylüyordu.Arabaya gidene kadar rezil olcağımızı anlayıp zaten bize yakın olan deniz kıyısına doğru ilerledim.Onu kumların üzerine koyup bende yanına oturdum.Amacım ona ceza vermekken kendime ceza verdiğimi anladım.Bu sırada kollarını bedenine sarıp şarkı söylemeye devam ediyordu.Aptal kız ekim ayında olmamıza rağmen altına şort üstünede sadece gömlek giyip gelmişti. Üstümdeki deri ceketi çıkarıp ona verdim,zaten bende baya sıcaklamıştım. Ceketi giydirdiğimde ucu dizlerinin bir kaç parmak üstüne geliyordu.Biraz daha sakinleştiğinde arabaya doğru ilerlemeye başlamıştık. Onu evinin kapısına bırakıp o giresiye kadar bekledim.Kapıyı teyzesi açtı. Onu o haliyle görünce şaşırarak içeri aldı.

Başak'tan devam;

Başımdaki keskin sızıyla uyandım. Dayanılabilecek gibi değildi.Dün ne olduğunu hatırladığımda ahlayarak teyzemden ağrı kesici istemek üzere kapımı açtım.Açtığım gibi arkaya doğru gitmem bir oldu.Kapının önünde sinirli bir teyzem duruyordu."Günaydın teyzecim!"diyerek boynuna atladım."Hiçte günaydın değil Başak Hanım,söyle bakalım seni eve ikinci kez getiren çocuk kim ve en önemlisi sen dün niye içki içtin?Doğrusu eniştenle seni öyle görünce çok şaşırdık."teyzem böyle açıklayınca keşke kurtulmanın bir yolu olsaydı diye düşündüm."Teyze,sana bunları sonra anlatsam sen şimdilik bana bir ağrı kesici versen."dedim.Teyzem kafasıyla onaylayarak ağrı kesici almaya gitti.Odama bakındığımda sandalyenin üzerindeki deri ceket dikkatimi çektim.Ama bu benim değildi ki.Hayır olamaz.Bu ceket Çağlar'ındı. O zaman bunun burada ne işi var?O sırada kapı çaldı...

Evet arkadaşlar daha fazla dayanamadık yeni bölüm yayınladık.Okulumuzun olmasına rağmen yazmaya devam etmeyi düşünüyoruz.Telefondan yazdığımız için kişileri yayınlayamadık.Ama Başak, Emily Rudd,Çağlar, Sergio Carvajal.Bu bölümde bir sürpriz yaparak bir de Çağlar'ın ağzından yazdık.Okuyucu sayımız ilk günlere göre çok olmasına rağmen vote sayısı acayip derecede az.Lütfen emeğe saygı vererek vote verin.Size bir kucak dolusu öpücük ve çikolata gönderiyoruz(çikolata kısmı yalannnnn)....

ZulümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin