Maggie arabanın içinde yanık yanak i görünce şok olmuştu.Onu kurtarmak istiyordu.Arabayı izledi araba siyah lekenin zindanina çıkan bir yolda durdu.Maggie bir koseye saklandi.Olanları görüp dinledi.Tam karasan dan çıkarken Tombik maggie yi farketti.Maggie olanca gücü ile koşmaya başladı.Tombik bu sefer maggie yi kaybetmemeliydi.Aksi taktirde siyah leke onu iyi bir hesaba çekerek haddini iyi bir şekilde bildirecektı.Tombik ve meggie arasında yaşanan ufak kovalamacanın ardından Tombik maggie yi yakaladı ve siyah lekenin huzuruna çıkardı.Siyah leke maggie ye yaklasti boynunun yanına ufak bir öpücük kondurdu.Meggie siyah lekenin bu hareketine sinirlenip ona aniden bir tekme attı siyah leke sinsice gülümsedi ve Meggie yi kendi elleriyle zindana attı maggie demir parmaklıklarin içine girdi yanik yanak tam karşısında duruyordu.Yanık yanak in yanına yaklasti ve ona yaslandi ve ona şunları söyleyerek derin bir uykuya daldı.
---sence david şu an kitabın mi yoksa bizimi ariyordur.
Yanık yanak Meggie nin bu zor sorusuna cevap veremedi.Çünkü david in kitaplara olan ilgisini biliyordu ama şimdi çok yordundu uyumak istiyordu.Ve düşünceleri son bulduğunda derin bir uykuya daldı.2 si derin bir uykuya dalmışlardı o yüzden içeri giren görevliyi farketmemislerdi ta ki kadın demir parmaklıklara vurup yemek vakti diye bağırana kadar.Meggi kalkıp hizmetçi kadından yemegi aldı o sırada hizmetçi kadın ceketinin cebinden bir not çıkardı ve Meggie ye verdi.Meggie gardiyana göstermeden notu aldı.Yanık yanagi uyandırdı.Yanık yanak Meggie nin kendisini aniden ve hiddetle kaldırmasına anlam veremedi.Sonra Meggie nin elindeki notu görünce ani bir tepki vermedi çünkü gardiyAna yakalanmak istemiyordu.Meggie de tam notu açınca yanık yanak onu durdurup gardiyanı işaret etti.Meggie yanık yanak a tepsiyi uzatti ve beraber yemek yediler not biraz daha bekleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
haritanin gizemi
Adventurekitabımda maceranın dibine vuracağız hazır miyiz arkadaşlar ilk üç bölüm kısa haberiniz olsun ama 4. bölüm den itibaren uzun uzun yazacagim :-)