Ik ga op mijn bed liggen en doe mijn net nieuwe game glass op. het ziet er net zo uit als een soort zonnebril alleen als je hem op hebt zie je niet wat er voor je is maar zie je zwart beeld. ik zet de game glass aan en ga gemakkelijk op mijn bed liggen.al snel kom ik in een soort slaapdroom terecht. Eens zien waarom dit spel zo goed is denk ik blij. Ik heb er hopelijk niet voor niks 3 uur voor in de rij gestaan bij de mediamarkt. Mijn glass gaat aan en de rest om me heen vervaagd. Het enige wat ik zie is de game. Welkom bij Animal World Online. Wat is je naam?
Raphael is mijn naam. Ja ik ben vernoemd naar de aartsengel Raphael. Ik heb zwart kort haar, een licht bruine huid en blauwe ogen die natuurlijk fantastisch bij mijn haar passen. Zowat alle meiden op mijn school vinden me knap. Vooral zij... Raphael, nee je gaat nu niet aan haar denken, ga verder met Animal World en geniet ervan. Ik zucht, eerst maar eens dit spel proberen voordat ik weer zielig ga doen. Ik lees wat er staat. Welk dier wil je zijn? Er stonden tientallen dieren. Giraffe, leeuw, otter, specht en ga zo maar door. Zowat alle dieren die op de aarde leven staan ertussen. Ik lees alles rustig door en stop steeds bij een woord. De grijze wolf. Ik selecteer de wolf en kom terecht in een plek waar ik hem kan veranderen naar hoe ik het wil. Ik kan alles veranderen. De oren, de grootte, de kleur. Ik kijk naar wat ik allemaal kan veranderen en grijns, natuurlijk maak ik er een mannetje van. Na een tijdje te hebben geprutst met alle mogelijkheden heb ik er een grootte wolf met grijze vachtkleur en een beetje zwart op zijn rug van gemaakt. Hij heeft mooie half puntige oren en fel gele ogen. Ik ga verder naar het volgende scherm. Hoe heet je dier? Oja natuurlijk krijgen we dit. Een naam verzinnen voor mijn personage vind ik altijd lastig. Nou dan maar eens een naam bedenken. Ik hou van korte namen vooral als ze beginnen met v of z. Hmm iets van zyf.. Zef..? Zev! Ja Zev word mijn naam. Snel vul ik Zev in en controleer of de naam nog vrij is. Zo te zien is de naam nog vrij. Het beeld veranderd in een laadscherm met bossen eromheen. Eindelijk kan ik beginnen met Animal World!
----------------------
vote?
comment?
JE LEEST
Animal World Online (dutch)
FantasyRaphael is 19 jaar. wat hij het liefste doet is gamen. als er iets nieuws uitkomt in de gamewereld, de game glass, is hij er snel bij. er zit gelijk een ontwikkeld spel bij genaamd Animal World Online. je kan in het spel een dier kiezen en spelen me...