Hoofdstuk 4

34 4 0
                                    

Het zwarte maakt plaats voor het bosgebied waar ik uitgelogd was. de zon schijnt en ik voel een zachte wind door mijn vacht gaan. Animal world is echt geweldig denk ik terwijl ik mijn gele ogen genietend sluit. Deze wereld is veel leuker. Na een tijdje doe ik mijn ogen weer open en begin verder te lopen richting de hoofdstad Senyr.

De bomen gaan steeds verder uit elkaar staan totdat ik uiteindelijk terecht kom in een open vlakte. In de verte begin ik de 6 meter hoge wachttorens, de 5 meter hoge muur en de grote stenen stadspoort al te zien. Hoe dichter ik bij de stad kom hoe meer verschillende dieren ik kan onderscheiden van elkaar. Allemaal gaan ze de stadspoort in en uit. Rustig om me heen kijkend loop ik na een tijdje de poort door. Wow deze stad... Zo groot.. Gewoon prachtig. Ik kom gelijk terecht in de hoofdstraat, overal staan winkels, vooral om eten te halen of andere dieren te ontmoeten. Vanaf de hoofdstraat zijn er allemaal zijstraatjes met vooral huizen en kleinere, minder uitbundige winkels. Ik loop een van de zijstraten in omdat ik de hoofdstraat te druk vind. Als ik rechts kijk zie ik een winkel met een uithangbord waar een kwast op staat. Wat zou dat voor winkel zijn? nieuwsgierig loop ik naar binnen. Als ik binnen ben zie ik allemaal bladeren met verschillende vormen aan de muur hangen. Wat is dit dan voor winkel? Denk ik verbaasd "Kan ik u ergens mee helpen?" vraagt een vrouwelijke licht bruine aap "zou u me kunnen uitleggen wat voor winkel dit is?" vraag ik ongemakkelijk terwijl ik mijn hoofd beschamend naar beneden hang. "Ja hoor."zegt ze enthousiast. "in deze winkel kan je op je vacht een teken laten zetten, zoals een gele zon op je poot. Je kan iedere kleur kiezen die je maar wilt en iedere vorm die in mijn winkel hangt" "Okey bedankt, ik zal eens rondkijken." Langzaam loop ik alle vormen voorbij maar uit 2 vormen kan ik geen keuze maken. "Kan ik ook 2 vormen combineren?" "Meestal kan dat wel. Wat heeft u dan in gedachten?" vraagt ze geïnteresseerd "Een zwarte driehoek met een zwarte cirkel die door de driehoek gaat. Kan dat?" "ja dat lukt wel. Weet u ook al waar u de vorm wilt?" "ik zou de vorm graag om mijn rechter oog willen." "Oke, ik zal alles klaarmaken. Geef me een paar minuten alsjeblieft." zegt ze terwijl ze snel mijn aangewezen plek bestudeerd. Als ze haar spullen heeft gepakt, bespreken we de prijs en kan ze beginnen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 25, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Animal World Online (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu