Κεφάλαιο 1ο

16 3 0
                                    

Το δωμάτιο ήταν ήσυχο. Κανείς δεν μπορούσε να ταράξει αυτή την γαλήνη.

Ξαφνικά ακούστηκε μια κραυγή. Η Ελένη έτρεξε ενθουσιασμένη ανοίγοντας την πόρτα του δωματίου της Μυρτούς. 

To δωμάτιο πλέον έπαψε να είναι ήσυχο. 

"Μυρτώ ,Μυρτώ,Μυρτώ,Μυρτώ!"

"Ακούω και με την πρώτη." είπε ξέπνοα η Μυρτώ που κοιμόταν και ανέβασε τα σεντόνια στο πρόσωπό της.

"Δεν έπρεπε να δώσω στις φίλες μου κλειδί.." αναφώνησε. 

"Πώς τολμάς; Και ήρθα τόσο χαρούμενη να σου ανακοινώσω τα νέα."είπε μελοδραματικά η φίλη της.

 Η κοπέλα την κοίταξε σαστισμένη. 

"Τα ποια; Ποιος παντρεύεται;"

"Κανείς." απάντησε η Ελένη σοβαρά.

"Ποιος γέννησε; "

"Κανείς;"

"Ποιος πέθανε;"

Η Ελένη έφτυσε το στέρνο της. 

"Κανείς".  Η Μυρτώ την επεξεργάστηκε.

"Τότε;". 

Η Ελένη την αγριοκοίταξε. 

"Μόνο αυτά δηλαδή μπορεί να είναι νέα;"

Η φίλη της γέλασε και αναφώνησε. 

"Καλά..όχι ..όχι μόνο αυτά. Τώρα που με ξύπνησες, για πες τι είναι αυτά τα πολυπόθητα νέα;"

"Το βιβλίο σου είναι πρώτο σε πωλήσεις στην χώρα! Και 40ο παγκοσμίως!" είπε έκπληκτη και συνάμα χαρούμενη η Ελένη.

"Αλήθεια;Αυτό είναι υπέροχο" προσπάθησε να δείξει ενθουσιασμένη η Μυρτώ.

Η φίλη της είδε όμως ότι δεν την ένοιαζε ιδιαιτέρως. Δεν μπορούσε να αντιληφθεί γιατί η νεαρή συγγραφέας ενώ είχε προκαλέσει ταραχή με το βιβλίο της ,δεν φαινόταν ούτε στο ελάχιστο χαρούμενη.

Ξάφνου έτσι όπως πήγε να την ρωτήσει ,πετάγεται στο δωμάτιο η Άννα.

"Μάθατε τα νέα με τις πωλήσεις;"

Οι δύο κοπέλες έγνεψαν καταφατικά.

"Μόλις το είδα έτρεξα να σας το πω! Συγχαρητήρια !"αναφώνησε και η τρίτη κοπέλα που κάθισε στο κρεβάτι δίπλα στην Έλενα.

"Μυρτώ..δεν φαίνεσαι και πολύ χαρούμενη όμως.."είπε η Άννα που τα παρατηρούσε αυτά. 

"Δεν είναι αυτό..απλά το βιβλίο.."

"Δεν το περίμενες;" την έκοψε η Έλενα.

"Από την μια ναι..από την άλλη..."

Οι κοπέλες δεν την ζόρισαν ,την άφησαν να πάρει το χρόνο της.

"Από την άλλη το έγραψα για να μην το κρατώ μέσα μου" συμπλήρωσε την πρόταση της η κοπέλα.

 "Τι εννοείς;" η Νικόλ στεκόταν στην πόρτα του δωματίου. 

Ναι όλες οι κοπέλες είχαν πάρει την θέση τους. Η Νικολ ,η Έλενα και η Άννα, οι καλύτερες φίλες της Μυρτούς τα ήξεραν όλα για εκείνη... ή μάλλον σχεδόν.

"Το βιβλίο το έχετε διαβάσει;" ρώτησε η κοπέλα.

"Όχι ακόμα δεν πρόλαβα με την δουλειά" δικαιολογήθηκε η Νικόλ.

"Εγώ θέλω αλλά δεν κατάφερα να το βρω" είπε δειλά η Άννα.

"Εγώ διαβάζω για το πτυχίο και δεν πρόλαβα εξίσου" συνέχισε η Έλενα. 

Η Μυρτώ σηκώθηκε από το κρεβάτι, άλλαξε γρήγορα και κατευθύνθηκε προς την τραπεζαρία.

"Να σας κάνω καφέ; Έχετε χρόνο;" ρώτησε τις υπόλοιπες φίλες της.

"Ναι μπορούμε να κάτσουμε μέχρι αργά" είπε η Έλενα.

"Θέλετε να μάθετε τι λέει το βιβλίο;" ρώτησε αιφνιαδιαστικά η Μυρτώ.

"Ορίστε; "είπαν και οι τρεις ταυτόχρονα.

Η Μυρτώ γέλασε.

"Ναι ,ωραία ιδέα! Θυμάστε που μαζευόμασταν στο λύκειο και διαβάζαμε βιβλία όλες μαζί;" έκανε μια αναδρομή η Έλενα.

"Ναι με τα σορτς και τις σαγιονάρες ,κυρίως τα καλοκαίρια που είχαμε ερκοντίσιον και μιλούσαμε για την πλοκή και τους χαρακτήρες. Είμασταν ξέγνοιαστες " αναπόλησε η Άννα.

"Ναι ..ωραίες εποχές" χαμογέλασε η Νικόλ.

"Ωραία ,έτοιμοι και οι καφέδες. Φέρνω το βιβλίο από την βιβλιοθήκη" η κοπέλα πλησίασε την σκαλισμένη ξύλινη βιβλιοθήκη. Ήταν τεράστια, επιβλητική ,έβγαλε από το δεύτερο ράφι το βιβλίο της και πλησίασε τις άλλες τρεις κοπέλες.

Κάθισε στο τραπέζι και ήπιε μια γουλιά από τον γαλλικό της. 

"Λοιπόν είστε έτοιμες; Θα πάρει κάποια ώρα" είπε η Μυρτώ.

"Όσο ποτέ."χαμογέλασε η Έλενα.

"Ξεκινώ λοιπόν" και ξεφύλλισε μια σελίδα.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γεια σας! Καινούριο βιβλίο is heree.

Ελπίζω να σας αρέσει. 

Μέχρι το επόμενο παρτ...

Τα λέμε, 
Mickaellaotakuforever-VIP<3 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Incomplete love (ΒΤS greek ff)Where stories live. Discover now