TANITIM

61 4 0
                                    

Ben Gece. Gece Soylu, Soysuz ailesinin tek kızıyım. Soylu demeye içim pek el vermiyor. O yüzden bence soy adları bu. Sadede gelelim ben 17 yaşında 161 boyunda gereğinden fazla asabi ve sinirli bir kızım. Çocukken anam ve babamdan şiddet gördüm. Kardeşim olarak adlandırdığım ama tanısanız aslında insan rolü yapan yaratıklar olan insanlarla kalıyorum. Herşeyimi bilen Vuslat, dedikodu oldu mu duramayan Anka, başını belaya sıkmak konusunda en az benim kadar başarılı olan Saye, herşeyden habersiz masum melek ikizler ama içinden 1 saniye içinde canavar çıkan Ece ve Gökçe. Ve ablamız İpek. Eeee benim yanımda 1 dakika duran insanın hemen akıl hastanesine yatırıldığını düşünürsek.... gayet normal.

Ben İpek. Bu kadar bir soy adım yok. Araf barutçu'nun sevgilisiyim. 27 yaşındayım kızlarla kalıyorum. Okadar dyaktan so ra bir süre konuşamamıştık. Gece kıyameyi koparmıştı. Akınlar bir ara istemeye gelicek. yetimhanede büyüdüm. Annem ben doğarken ölmüş babam da ondan 1 ay sonra. Anlicanız kimsesizim. Aslında benim ailem kızlar o yüzden kimsesizim diyemem.


Ben Vuslat DOĞAN. benimde İpek abla gibi ailem yok.( nedenini ileriki bölümlerde anlatıcam) Ama atlattım. Gece ile kankardeşiyiz. Gece'nin en yakın arkadaşıyım. Gece gibi nerdeyse hiç gülmem. Sigara kullanıyorum.

Ben saye. Sadece Saye. Benim hakkımda bilmeniz gereken bu.

Ben Anka Sert. Kızların tersine ailem yaşıyor. Dedikoduya bayılırım. Ben buyum.

Ben Ece buz. İkizim ve ablalarımla kalıyorum. Annem ve babam biz 1 yaşındayken trafik kazası geçirdi. 15 yaşındayım.

Ben Gökçe buz. Ece ile aynıyım pek bir fark yok.

Ben Araf Barutçu holdingde çalıiıyorum.28 yaşındayım.

Ben Poyraz Barutçu holdingde çalıŞıyorum.26 yaşındayım.

Ben Pars Barutçu Doktorum.24 yaşındayım.

Ben Savaş Barutçu Yazılımcıyım.23yaşındayım.

Ben Ateş Barutçu mimarlık okuyorum.21 yaşındayım.

Ben Demir Barutçu tembel olduğum için lise son.19 yaşındayım.

Ben Efe Barutçu.15 yaşındayım. Rüya diye datlış bir ikizim var.

Ben Rüya Barutçu.15 yaşındayım. EFE diye datlış bir ikizim var.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEYAZ SAÇLI KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin