tanisma:)

272 8 0
                                    

Multimedyada Elif

Benim adim Elif YILDIZ 17yasindayim.Sari sacli mavi gozlu siradan bir kızım. Annem ve arkadaslarım bana cok guzel oldugumu soyler ama ben pek inanmam.

Babam ben küçükken ölmüş. İçimde hep bir hüzünle yasadim bu yasima kadar. Napalim kader iste geri getiremiyoruz hiç birseyi.Herneyse

bugun okullar açılıyor. "Özel Kayahan Kolejine" gidiyorum.Arkadaslarımı cok ozledim. Ben Tugba,Asiye,Feyza,Özge,Seda bir gurubuz. okulda popiler olduğumuzdan kimse bize takılamıyo.bizde pek kavgacı bir tip deyiliz. herneyse

Annem:

"hadi kızım geç kalıcaksın" diye seslendi.

"tamam anne geliyorum"dedim

Hemen banyoya girip duş aldim

ve çıktım. saclarımı kurutup düzleştirdim. Sonra dolaptan okul formamı aldım. dizimin 1,5 karış üstünde etek ve tişort giydim. Aynanin karşısın geçtim gözlerime eyeliner çektim ve cok hafif kırmızı ruj sürdüm. su yeşili konverslerimi giydim ve aynada kemdime baktım güzal olmustum.

Hemen siyah deri ceketimi ve cantami alip aşağiya indim.

Annemi öpüp

"günaydın annecim "dedim

Annem:

"Günaydın güzel kızım " dedi

hemen kahvaltımı yaptım. Servis gelince en arka koltuğa oturdum. okula gelince sınıfa ciktim ve bizim kızları aradım. Herzamanki yerimizde oturuyolardı. Beni görduklerinde kosup sarildilar. bende onlara. oturup tatilde neler yaptığımızı konustuk. Hepsinin sevgilisi varmis.Tugba-Ömerle Asiye-Özgürle Feyza-Burakla Özge-Keremle Seda-Ferdiyle hemde bu okulda okuyorlardı.herneyse ilk ders coğrafyaydı. Birden kapı açildi ve iceri cengiz hoca girdi. Bu adamı hic sevmiyorum. Hiç ders dinleyesim yoktu yatıcaktımki kapı açıldì. Ve iceri taş yok meteor girdi.

Cengiz hoca :

"buyur oğlum kime baktın"dedi

By meteor :

"yeni geldim okula sınıfım burasiymis hocam" dedi.

Cengiz hoca :

" mudurun oglusun dimi" dedi

By meteor

"evet "' dedi.

Cengiz hoca:

"mudur bey bahsetmişti geleceginden.Herneyse kendini tanıt ve bir yer seçip otur" dedi

By meteor:

Adım Eren KAYAHAN. Ankaradan geldim. bu kadar yeterlimi hocam. dedi.

Cengiz hoca:

"yeterli oturabilirsin"dedi.

O anda sınıfa göz gezdirdim.Ve tek boş yer benim yanım olduğunu fark ettim.By meteor yani eren bana doğru gelmeye başladı. Neden bu kadar heycanlandım ben.Geldi ve oturdu. Cengiz hoca derse devam etti. Ve ben gerçekten çoook sıkıldım. Sonunda zil çaldı. kızlarla kantine indik ve her zaman ki masamıza oturduk. Hepsinin sevgilisi gelmisti ve sohbet ediyorlardı.
" Yeter artık biraz beni takarmısınız" dedim.
Kızlar hiç biz seni unuturmuyuz gibi seyler gevelediler. Bende:
"tamam ya siz takılın ben biraz bahçeye çıkıp dolaşıyım.dedim
Hepsi onaylayınca bahceye cıktım.
Telefonumu çıkartıp twittera girdim. Birden biri bana çarptı ve telefonum yere düştü.
"Offf aptalmısın önüne baksana".dedim. Kim çarptı diye baktım . Bu erendi.
Eren:
"Asıl sen bak aptal.sarışın" dedi.
"Ukala"dedim.
Eren
"Kim benmi sen kendine bak" dedi
"Uyuz"dedim.
Eren:
"Kızım sen kime kafa tuttuğunu sanıyosun" dedi.
"Birincisi ben senin.kızın degilim.İkincisi sana kafa tutuyorum napıcan"dedi.
Bana doğru gelmeye başladı.Yüzü benim yüzüme cok yakındı.Burunlarımız bir birine değiyordu nerdeyse. Eren:
"Sen beni tanımıyosun belanı arama kızım."
"Ay götüm,çok korktum".dedim
Eren:
"Sen kaşındın bundan sonra olacaklara hazırlan" dedi.
"Elinden geleni ardına koyma"dedim
Ve omuzuna carparak okula girdim. Sınıfa çıktım ve sırama oturdum.
Asiye yanıma geldi.
Asiye:
"Ne oldu sana kime sinirlendin" dedi
"Yok biseyim" dedim
Asiye:
"Eminmisin"dedi
"Eminim"dedim.
Hoca gelince herkez yerine oturdu. Yoklamayı yapıp derse ba§ladı.Birden kapı açıldı ve iceri eren girdi.Hocaya bisey demeden yanıma oturdu.Hocada hiç birsey demeyip derse devam etti.Son dersteydik.Zil caldi. Cantamı ve ceketimi alıp servise bindim.ve eve gittim.

psikopat "sevgilim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin