The start,but also the end.

22 0 0
                                    

Un nou an de școală începe. Totul va fii nou,clasa, colegii...simt că de data asta mă voi integra,cel puțin,asta sper.
Mă duc spre dulapul meu care mai avea oleacă și bubuia de câte haine sunt în el.
Îmi caut niste haine mai ok (la alegerea voastră) și plec spre baie.
Trec câteva minute.. 7:21 hmm as trebui să mă grăbesc..
Ies din baie și mă îndrept spre școală.
Un liceu nu chiar mare,dar bun.
Mă strecor la dulapul meu să îmi pun lucrurile, și mă îndrept spre clasă.
7:48? Merge.
Întru in clasă și clasa era jumătate goală. Deci pot sta in spate,perfect.
Închid ușa la clasă după ce întru,și merg la banca din spate de lângă geam.
Pauză trece repede, și așa ajung toți în clasă. După încă 4 minute exacte pe ceas, intră doamna de...desen? Avea un manual de desen deci bănuiesc.
- Dragi copii,bine v-am regăsit la liceul de artă și arhitectură!
Sperăm că toți din această clasă să ajungă departe în viața.
Toată clasa rămâne atentă la profesoară,eu eram fascinată de brățară ei.
- Doamna! Am observat că avem colegii noi anul asta.
Se trezește un deștept in timpul orei.
- Ah? Copii noi?
Doamna aruncă în ochi prin clasa,numai sa mă vadă pe mine imediat.
- Bănuiesc că tu ești Elevul nou? Păi.. bine ai venit, dacă ai nevoie de ghidare,biroul de informare e fix cum intri.
A zâmbit la mine și eu la ea.
Ora trece destul de încet,dar nu m-am plictisit,bă chiar am învățat că vom fii prima generație nouă să folosim mașină timpului!
- Nu unități sa vă prezentați la ceremonie sau nu veți fii calificați.
Se aude vocea doamnei după ce iese din clasa.
Eu strâng de pe bancă mizeria și mă duc spre curte,unde începea ceremonia.
Pe holuri era o liniște mare, toată lumea era ori afară ori încă în clase.
Dau să ies afară și să cobor scările,după,sa merg lângă doamna de desen.
- Perfect,avem deja o grupă de 4. Haideți, luați un ghiozdan de acolo și in capsula.
Doamna a zâmbit in timp ce noi am făcut cum zise ea. Eram cu încă 3 băieți. 4 băieți în trecut,ce fain o sa fie. Zic sarcastic in capul meu.
Închide cineva ușile luminile se sting,simt cum cineva mă ia în brațe,era mai scund,cred că era cel mai mic dintre noi.
Îl iau în brațe înapoi și așteptăm să ne "teleportam".

To be continued...

The garden from 90'sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum