Acum ce?...

2 0 0
                                    

- Scuzați-ne...dar chiar avem nevoie de haine,adultul care ne poartă de grija este inca la tarabele pieții.

- Nu mă interesează, nu-l văd aici,așa că valea!

Țipă paznicul la noi, alungândune.

Noi fugim repede înapoi la Sasha,Vincent mai avea puțin și plângea.

- SASHAAA

Smiorcăie Vincent.

- Ce s-a întâmplat?!

- Paznicul nu e așa de pașnic pe cum ar trebui sa fie. Mai avea umpic și îl pocnea pe Vincent!

Zic eu aproape țipând.

- Lăsați hainele.... haideți să mergem după Draken și să plecăm de aici.

Se vedea că sângele lui Sasha fierbea,dar totuși își păstra calmul in public.

Ajungem la secția de unde am fugit cu Vincent și-l vedem pe Draken cum aștepta.

- Hai Draken,să mergem acasă.

- Dar Hain-

- Venim noi mâine.

Spuse Sasha,clar dândui semnalul lui.

Plecăm noi încet spre casa,acolo așteptândune un bărbat,Cu par lung, până la umeri,blond...avea ochii albaștri combinați cu căprui.
Avea un costum cu o cămașă albă puțin decoltată și un corset peste o vestă neagra cu imprimeu floral.
Avea niste pantaloni că materialul de blugii cu același imprimeu floral negri și niște pantofi simpli de piele întoarsă.
Ne observă prezenta și se întoarce la noi. Era Xander!

- V-ați întors deja? Bine ați revenit.

- Nu vă supărați,dar păreți tânăr.

Spun eu.

- Hahah! Îmi pare bine că asta crezi Tinere. Dar nu sunt,am 21! Nu pot spune că sunt bătrân,dar nici în floarea tinereții nu sunt.

Răspunde acesta.

- Bănuiesc că dumneavoastră sunteți Xander?

Întreabă Sasha curios.

- Unicul!

Râde Xander.

- Bine de știut.

Mârâie Draken.

- Eu merg să pregătesc cina,nu o sa dureze mult.

- Aș dorii să mă alătur în a ajuta.

Sasha da din cap și îl așteaptă pe Xander,care ne face cu mana și se duce în bucătărie cu Sasha.

- Eu mă duc să dorm, anunțați mă când e gata masa.

Zice Draken și pleacă la etaj.

- E-eu as vrea sa fac o baie..

- Minunat! Putem face amândoi!

- C-cum adică?! Nu nu nu! Eu fac singur.

- Dar irosim apa degeaba,perversule!

- B-b-bine! Mișcă-te odată!

Eu și Vincent căutăm baia,până la urma dam de ea și intram înăuntru. Era destul de curată! Ba chiar imaculata!
Pe peretele din dreapta erau niște dusuri,3 sa fiu exact, și o cadă făcută din gresie care părea să fie o cadă publică,dusurile aveau niște pereți tot cu gresie ca să fie despărțite.

- Deci?

- Mai întâi hai sa curățăm cada sa din siguri.

I-au niste produse de curățat și cu un fel de mătură incep sa curăț. Vincent se dezbracă și rămâne în boxerii.
Eu termin de curățat și pun lucrurile la loc,iar după mă dezbrac la rândul meu s dau drumul la apă, punând hainele alor ambii la spălat.
Vincent se aproprie de mine și mă ține în brațe, încerc să scap din strâmtoarea lui dar degeaba.
Ugh! Ce urăsc situații de genul.
Vincent observa că cada e plină așa că opreste apă și mă aruncă în ea,lovinduma de gresia din care e făcută cada.

- A-aw-

Scot un geamăt de durere și mă ridic din apă.

- Doare!

-Scuze scuze! Pup să treacă?

PE LÂNGĂ CĂ MA ARUNCAT SI M-AM SI LOVIT,IDIOTUL ASTA MAI FACE SI MIȘTO DE MINE! CE TUPEU.

Amândoi auzim ușa cum se deschide,pe ea intrase Draken care ne văzuse. Vincent era peste mine,in afara căzii,eu părund gol.
Draken și-a făcut o cruce și a ieșit din baie strigând.

- VINCENT SI ASTRAL SE așa ÎN BAIE!

T.B.C...


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 11, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The garden from 90'sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum