Felix kolunda hissettiği acı ile arabaya bindirmeye çalışan Hyunjin ile göz göze gelmiş, korkmuş aynı zamanda endişelenmiş bir halde bütün dikkatini Hyunjin'e veriyordu.
O sıra da arabanın etrafından hızlıca uzaklaşan Bangchan'ı da fark etmiş ancak veda bile edememişti.
Hyunjin gerçekten çok sınırlı bir şekilde duruyor ve Felix'e küfür etmemek için kendini zor tutuyordu fakat tam bu sırada Minho,
- Bak Hyunjin dün Busan'a gidelim dedin sonra vazgeçtin bugün baban olmadığı ve yarın okula gitmezsen güzel bir tatil yapabileceğimiz için bugün gitmeyi tercih eder misin? Hem yarın gitmezsen hafta sonu da dahil 2 gün tatil yapabiliriz.
- İlk defa mantıklı konuştun Minho shi. Tamam gidelim. Ama misafirimiz de bizimle gelicek kabul mü?
- Zevkle Hyunjin. Hem karışmak bana düşmez. Hmm bu arada korumamızı da yoldan geçerken almak zorundayız biliyorsun.
- Korumanız mı var? Felix
- Evet efendim. Minho
Hyunjin Felix'in konuşması ile varlığını fark etmiş ve Minho'nun herhangi bir şey söylemesine izin vermeden arabanın arka camını kapatmıştı.
Sinirle hala Felix'e bakıyorken oturduğu yerden kalkıp Felix'in üstüne doğru baskı kurmuştu çoktan. Felix ise sadece onun gözlerine odaklanmış ne diyeceğini bekliyordu fakat beklemek onun için çok sıkıcı gelmiş olacak ki ,
- Bak bana istediğini yapabilirsin. Biliyorum yaptığım yanlıştı. Ama ama kendime engel olamadı-
- Bende kendime engel olamıyorum fakat kendimi sakın tutmayı biliyorum. Mesela tam da şuan olduğu gibi, içimde büyük bir savaş var ama ben ona yenik düşüyorum.
- Ne savaşı? Minik mantım korkutma beni.
- Seni korkutmak mı? Aksine çok eğleneceğiz.
Bunu söyledikten çok kısa bir süre sonra Minho'nun ani fren yapmasıyla Hyunjin Felix'e daha da yakınlaşıp istemsiz bir öpücük kondurmuştu dudağına.
- Off bunu kast etmemiştim. Neyse bu kadarı yeterli.
Bunu söyledikten sonra tam üstünden kalkıyordu ki kapıyı koruması, camı da Minho açmıştı ve hoş olmayan bir manzara ile karşılaşmalarına izin vermişlerdi.
Han Jisung ve Minho aynı anda,
- Siz iyi misiniz?!Felix ve Hyunjin de karşılık olarak aynı anda,
- Evet iyiyiz.Hyunjin açıklama gereği duymuş olacak ki,
- Ani fren yaptığın için Felix'in üstüne düştüm ama sorun yok ikimizde gayet iyiyiz.
Felix hâlâşaşkın bir şekilde korumaya bakıyorken Minho,
- Birincisi iyi olduğunuzu görebiliyorum. İkincisi ise konumundan hoşlanmış olacaksın ki hala aynı yerdesin kıpırdama bile yok. Kalkmayı deneyebilirsin!
Hyunjin Minho'dan almış olduğu tepkiden dolayı rahatsız hissetmiş ve ayağa doğru doğrulamayı denemişti ama arabanın boyundan kısa olduğu da bir gerçekti bu yüzden sadece doğrulabildi. Ardından eski yerine geçip yola devam etmesini bildirdi.
Korumaları Han jisung kapıyı sert bir şekilde kapatmıştı. Anlaşılan biraz rahatsız olmuştu. Her hâlinden belli ediyordu.
Tam kapı kapandıktan ve Minho da camı kapattıktan sonra Felix,
- Şey sanırım korumanı-
- Evet ortak arkadaşımız hemen tanıdın. Han okulu bırakıp bizde koruma olmaya başladığından beri 1 yıl oldu. Okuldan ayrılmasına çok üzülmüştün ama üzülmene gerek kalmadı. Çünkü tekrar karşılaştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sibling Bonding | Hyunlix
Fanfiction"Yıllar sonra ortaya çıkan gerçekler ve aşık bir çift..." 22.07.2021 - 25.10.2021