Ben yanlızlığın hayallerle kavuştuğu noktadayım.Ellerim o kadar boş , ve gözlerim o kadar dolu ki umutların bu karanlık yanlızlığıma karşı ışık tutan birkaç lambadan biri....
Ellerimle sonsuzluğun en sonuna belki de en başından hayata ne yapacağımı bilmeden başlasam.Yine üzüldüm sonunu bile bile...Yine zor bir sevgi yine ben belki kendimi hor görsemde güzel yüzünü gördüğümde kelimeler anlamsız bir şekilde ağzımdan çıkıveriyor.Ne yapsamda onu görsem diye bahaneler ve kapısına gidiyordum.O kapıyı açtığında ise o kısacık anda da olsa beni benden alıyor. Bütün bir ömrümü o kısacık an için sarf edebilirdim.
O güzel yüzünü taki birisi gelene kadar sürüyor. Taki yarın olana kadar sabırsızlıkla kapısının önünde bütün gecede olsa durmaya razıyım. Gönlüm bu devasız derdi hepsenin kapında kazandı,göğsümde yaralar açıldı,yakamı parçaladım sevginin gül bahçesinde açılan nar çiçeğini görsünler.
Kafam davul gibi oldu,ya içimi dökecektim yada çaresizlikle ve sevgimle ölecektim. Hayat beni sınıyor mu,yoksa herşey benim elimde mi? Herşeyi ben mi bozuyor,ben mi kaybediyorum? Susuzluktan çölde kalmış biriyim sanki ona muhtacım ama o yok.....
Gönül ! Onun ok temrenine benzeyen kirpiklerini iste ayrılığımda özlemimi yatıştır. Susuzum bu çölde bir defada benim için su ara.
Gül fidanı bir hile ile bülbülün kanını içmek istiyor, bunu ondan suyun gül dallarının damarlarına girmesi kurtarabilir. Bu kurduğum cümleler belki anlamsız , belki anlaşılmaz, belki.... Belki herşey olabilir.
Yüzünü hatırladıkça kirpiklerim ıslanıyor, gamlı günümde bana hiç olmadığı kadar uzakta olduğunu hissettiriyor.
Aslında sevmekte uzak diye birşey yoktur. Aslında yakın olsanız bile uzaksınız,bazen de uzak olsanız bile yakın hissedersiniz. Herşey aslında birbirinize olan o sıcaklık. Biraz durun ve düşünün. Hak vereceksiniz.
Yarası olanın suyu ihtiyatla içmesi gibi yaralı gönlümde senin ok temrenine benzeyen kirpiklerinin sözünü korkarak söyler. Ne denebilir di ki bu şeyin karşısında dağlar bile duramamış. Ne mi ? ÂŞK . İnsanları kapısında kölede eder kulda....
Aşık olan yılan zehri içsede onun için ölümsüzlük suyu olur.
DOSTLAR ! EĞER ONUN ELİNİ ÖPME ARZUSUYLA ÖLÜRSEM TOPRAĞIMDAN TESTİ YAPIN VE SEVGİLİYE ONUNLA SU VERİN.......OKURLARIMIZ KİTABIN ADI KISA ZAMAN DA DEĞİŞTİRİLECEK BUNUN İÇİN YENİ BAŞLIKLAR SİZDEN BEKLİYORUZ !!!!!!!