Untitled Part

0 0 0
                                    

kau nak jadi manusia yang professional. yang tak mudah marah, mampu untuk berbincang. malah berfikir dengan baik. tapi manusia yang lain terlalu mencabar kesabaran kau. sifat kau yang kau anggap perfect. diusik dengan setiap perangai manusia. mereka semua celaka. tak guna. Sombong..

Mereka fikir mereka mampu kawal cara manusia. mereka fikir dengan satu gertak mampu tumpaskan naga. Haih.

Begini ceritanya, pada mulanya hari aku cukup baik, penuh gelak tawa dan senyum. dan ia dating bawa pula nasib. mungkin silap aku. atau mungkin juga tak. aku sebagai cashier. customer minta untuk pakai kad untuk isi minyak. aku kata pada dia yang dia boleh buat dengan luar, sebab kalau berkeras juga nak buat dekat dalam aku kena pegang kad bank dia. REASON?

sebab aku perlukan resit DUMBASS! masa aku dah hilang mood dengan sikap sombong orang. jadi aku set minyak dia. aku tak berapa pasti dia ada kata dekat aku minta 97. then aku set 95. lama macam tu aku tengok dia tak isi lagi.

aku notice satu. dia pegang 97. dari situ aku tau dia nak 97. YOU KNOW WHAT? if kau pakai kad KAU TAK BOLEH SWITCH GRADE. kau kena cancel and buat baru. so aku tau aku ni nerd or maybe respect privacy orang or hak orang. so I decided untuk minta kawan aku buat dekat luar supaya lebih mudah.

sebab takkan pula aku nak set minyak tanpa pengetahuan dia. I MEAN TAKKAN AKU NAK WAVE SESUKA HATI KAD BANK ORANG RIGHT ?!.

okay. here's the best part of this stories. MY STUPID DUMBASS FRIEND DIA AMBIL KAD TU AND TERUS KE KERETA UNCLE TU AND WHAT DO THINK DIA TERUS SET AND WAVVVEEEE...

THEN KORANG RASA APA JADI ? THAT UNCLE TERUS DATANG DEKAT AKU AND TAKE MY PICTURE WITHOUT MY PERMISSION.

then aku cerita dekat supervisor aku, at that moment I thought that she will not help me, then dia keluar jumpa that customer. customer tu cakap aku tak inform betul betul. and dia kata dia ada minta 97. well I suggest that he is suck.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

bad day I HATE MY DAYWhere stories live. Discover now