BÜTÜN ANIMIZ

189 14 1
                                    

Mustafa mertle ilk 6. Sınıfta tanıştım. aslında okadar samimi değildik sonra zaman gecti mert benim telefonumu aldı resim cekildik o günler asla unutulmaz cok eğlenmiştik. sonra 7.sınıfa gectik ozaman dahada büyümüştük görüşlerimiz, durumlarımız, bazı özelliklerimiz gübü değişmişti mert daha olgun davranıyodu. sesi kalınlasmıstı ama gene eski mertti gene telefonumu alıyodu resim cekiliyoduk o günler cok değerli bir sürü anımız oldu mertle bunların hicbirini hic bi zaman unutmucam. sonra 7. Sınıfı gectik ve 8. Sınıfa geldik busefer mert daha da değişmişti sacları konusmaları flan ama ne yazıkki artık telefonu vardı. benimkini artık almıyodu ve cokta resim cekilmiyoduk ve ben hep üzülüyodum arkadaslarım deymez ağlama flan diyolardı ama hicbirinin sözüne bakmadım. cünkü gene mertle eskisi gibi olacağimizi biliyodum. mert beni sevmiyo diye sanıyodum ama bazıları kıskanclıklarından sevmiyo diyolardı hicbirini takmıyodum sonra zaman gecti ve 28.02.2015 mertle samimi olma günümüzdü. hayatımda en mutlu olduğum gündü cünkü konusuyoduk resim cekiliyoduk hayatımda en mutlu olduğum gündü. ve artık resim cekiliyoruz konusuyoruz ve hepte kardeş kalıcaz. belki birazda benim sucum var fazla zorluyorum sıkıyo olabilirim ama kardeşimi kaybetmekten korkuyorum. herneyse mert kardeşimi cok seviyorum.
Bugün okula anı defterimi götürmüştüm. Bazı arkadaslarım birsürü seyler yazmışlardı. mert sonra yazarım diyodu kısmet bugüneymiş ver yaziyim dedi ve cok güzel şeyler yazdı. Kısa ve öz yazmıştı bazıları diyo niye bukadar seviyosun Cünkü ; ben 5.sınıfın 2.dönemnde gelmiştim bazı sorunlar yasadım buseyle iyi anlaşmıstım sonra o gün hayatımın en mutlu günü oldu mert 6.sınıfta geldi ve aramız iyi oldu artık mert ve buseydi en iyi arkadaslarım ozamanlar bazıları arkamdan konusuyolardı. herneyse kim konusursa konussun mert iyiki vardı. iyiki bizim okula gelmişti bu son senemiz nasıl ayrılcam okuldan , mertten ,arkadaslarımdan bunun icin cok üzülüyorum keske hic ayrılmasak galba o gün karne günü gelince hayatımın en kötü günü olucak ve duygulanıp ağlıcam. cok özlicem cok oyüzden size diceğim iyi arkadaslar secin bazıları arkanızdan konusur bazıları sizi gercekten sever...
Ama ben bunu biliyorum mert kardeşim iyiki var kardeşlerin en değerlisiii benim deyimimle mert mort za :D ronaldo demba ba kısaca kardeşimm herşeyyy ^,^

KARDEŞ SEVGİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin