Miesto : okresok no. 1
Čas : 0:53
Počasie: 16 stupňov CelziaIzuku Midoriya.
Mal by som spať. Zajtra, teda nie zajtra, dneska- presne o 5 hodín, šesť minút a šestnásť sekúnd vstavam do práce.
Prevalim sa na druhú stranu a pozriem sa cez oknom.
Dobre, takto to nepôjde.
Posadím sa a natiahnem sa pre telefón. Hneď vedľa neho je telefón Shinsa. Shinso Hitoshi, môj spolubývajúci , má 20 . Spi v izbe vedľa keďže dve postele v jednej izbe neboli a spolu do jednej by sme sa nespratali.
Otvorim telefón a objaví sa holografická čítačka na rozpoznanie tvare. Oskenuje ma a telefón sa mi otvorí.
Pätnásť nových upozornení.
Radar sfr. : SPRÁVY VAŠEHO OKKRESKU, NEWS : Stále neznámi gang ktorý kradne informácie okresov vyhodil do vzduchu budovu v okresu no. 4 . Útočníci boli podľa informácii traja.
Vlastne sme boli iba dvaja. Bomba bola vyrobená v laboratóriu, navrhnutá presne do detailov podľa Shinsa. Mala len odviesť pozornosť a plus, bola neškodná, skôr to bolo niečo ako bomba ilúzií.
Správa od : Ochaco Uraraka, okresok no. 3.
V správe: Izuku-kun, náš o dva dni voľno?Mám. Meh, odpíšem jej ráno. Potom tam už len boli nejaké upozornenie na sociálne siete.
Všetky upozornenie odsuniem na bok a zapnem ikonu Radar. No. 1. Nuda nuda, niečo o mne, bla bla bla, neznámy gang, nuda nuda, zase niečo o mne. Vypnem Radar .
Prejdem na ikonu s hudbou, vezmem bezkáblové slúchadlá a snažim sa zaspať. Síce by som najradšej išiel hrať hru Dimenzia 18, kvalita 5DX, ale viem že potom by som celý deň musel piť kávu alebo si dávať prísuny energie.
Zaspim o hodinu, presne povedané o 2:15.
Ráno: 5:55
Nemám ani najmenši kúsok energie, vidím to na štyri energeťáky a osem šálok kávy.
Shinso otvori dvere, má na sebe iba boxerky a tak sa môžem kochať jeho telom. Za chvíľu prehovorí tým jeho rannym hlasom.
, Ráno Izu. ' Vravel som. Zahryznem si do dolnej pery.
, Hodil by sa mi nejaký príval energie. ' Poviem a odlozim slúchadlá. Shinso sa hneď preberie a vykročí k mojej posteli. Zastane nad ňou a skloni sa tak že mám hlavu medzi jeho rukami.
, Aké Izu, máme robotu. '
, Hm. ' Objimem ho kolo krku a pritiahnem si ho bližšie k sebe. Jeho vlasy mu padajú do očí a vyzerá strašne sexy. Vyzuje sa a ľahne si na mňa.
Obaja vybuchneme do smiechu a Shin sa zvalí vedľa mňa. Ja sa len k nemu pritúlim.
, Ohohoho, máme robotu Izu. '
, Hej Hej, nechaj ma ešte päť minút. '
, Máš krátky spánok. '
YOU ARE READING
The wall between us/ BakuDeku / Different UA
FanfictionPýta sa niekedy sami seba či naozaj existuje osud? Po tretej svetovej vojne sa ľudstvo zmenilo. Štáty, krajiny, zmizli. Namieste nich vznikli okresky. A tie sa delili, celkom zložitým spôsobom, ale to vysvetlim neskôr. Izuku Midoriya, 20 ročný špi...