geçmiş zaman
"ama anne ben parka gitmek istiyorum."
"merak etme tatlım. gittiğimiz restoranda senin için bir oyun alanı var. kahvaltını bitirdikten sonra oynarsın."
"gerçekten mi?"
"gerçekten."
"hadi o zaman hemen gidelim."
doyoung minik elleriyle kafasına şapkasını geçirmiş ve kapıya doğru koşmuştu. gidecekleri restoranda oyun alanı olması onu fazlasıyla mutlu etmişti. belki yeni arkadaşlar da edinirdi. yaklaşık bir on dakika sonra arabadalardı. restorana doğru ilerliyorlardı. doyoung ise dışarıyı izliyordu. akşam veya sabah, zaman dilimi önemsizdi o her zaman gökyüzünü izlemeye bayılırdı.
"annecim, babacım bu masaya oturalım mı? bakın burdan top havuzu görünüyor."
"tamam bebeğim."
doyoung babası tarafından okşanan başını sevinçle salladı. bir an önce kahvaltısını bitirip orda oynayan çocuklara katılmak istiyordu. hızlıca bir şeyler atıştırdı. ve doyduğunu söyleyerek sofradan kalktı.
"doyoung ama daha tabağın bitmedi ayrıca çok az yedin. acıkacaksın."
"acıkmam anne."
"peki o zaman. acıkırsan yoldan bir şeyler alırız."
doyoung annesine içten bir gülümsemeyle onaylayan bakışlar atmış ve restoranın arka bahçesine yani oyun alanına doğru koşmuştu. ilk durağı top havuzuydu. çünkü top havuzu onun favorisiydi. hızla kaydıraktan kayıp topların arasına daldığında ayağına sert bir şeyin çarptığını hissetti. kahretsin! bu onun yaşlarında ki bir çocuğun kafasıydı. ve çocuk feci şekilde ağlıyordu.
"çok özür dilerim arkadaşım. gerçekten görmedim. görseydim yapar mıydım hiç? asla yapmazdım. öpmemi ister misin? benim acıyan yerlerimi annem öpiyimde geçsin der öper ve geçer."
" senin ki gerçekten geçiyor mu?" dedi minik çocuk gözlerini ovalarken.
"evet benim ki geçiyor."
"o zaman benim kafamın burasını öper misin?" demişti kafasının acıyan kısmını göstererek.
doyoung ise kafasını onaylar biçimde sallayıp oraya ufak bir öpücük kondurmuştu.
"işe yaradı mı? geçti mi?"
"çok geçmedi ama biraz geçti."
"gerçekten özür dilerim arkadaşım."
"önemli değil bilerek yapmadın sonuçta değil mi? benim adım yedam ya senin ki ne?"
"benim ki de doyoung."
"tanıştığıma memnun oldum yeni arkadaşım."
"ben de oldum arkadaşım."
doyoung ve yedam sarılmışlar ardından da birlikte oyun oynamaya başlamışlardı. çok eğleniyorlardı. önce biraz top havuzunda vakit geçirmişlerdi. sonra tahterevalliye binmiş hemen arkasından da salıncakta birbirlerini sallamışlardı. ve daha bir çok oyuncağa binmişlerdi. bu bir kaç saatte çok alışmışlardı birbirlerine. uzun süre geçirdikleri vaktin ardından doyoung konuşmaya başlamıştı.
"biliyor musun yedam? bence ben sana aşık oldum."
"ne? gerçekten mi?"
"elbette."
"o zaman bende sana aşık oldum."
"sahiden mi?"
"hmhm."
"buna çok sevindim. hadi o zaman ilk aşklı sarılmamızı yapalım."
"aşıklı sarılma mı?" kıkırdamıştı minik. "tamam hadi aşklı sarılmamızı yapalım."
birbirlerine sıkıca sarılmışlardı. ta ki yedam'ın annesi gelene kadar.
"yedam. miniğim! hadi kalkıyoruz."
yedam doyoung'tan ayrılarak annesine döndü.
"ama anne biraz daha kalsak."
"üzgünüm canım. burda çok kaldık. artık ayrılma vakti. sen de yeni arkadaşına çok alışmış gibi gözüyorsun."
yedam hızla kafasını sallamıştı. ve doyoung'un omzuna elini koymuştu. sanırım artık veda vaktiydi.
"görüşürüz doyoung. bir daha görüşelim olur mu?"
"olur. mutlaka görüşmeliyiz!"
birbirlerine el sallayıp orada veda etmişlerdi. doyoung ise yedam ile karşılaşma umuduyla düzenli olarak ailesini o restorana götürmeye ikna ediyordu. ama hiç bir zaman karşılaşmamışlardı. o gün ki şansı bir daha yaver gitmemişti. ve o gün tesadüflerin en güzeli ile karşılaşmıştı doyoung. tesadüf bir karşılaşma ve tesadüf bir kaza...
-bölüm sonu
selaam 😽 dodam benim çok çok sevdiğim shiplerden ama baya az fic var bu yüzden bende bi tane yazmak istedim konusu bu gün aniden aklıma geldi ve hoşuma gitti umarım size güzel yansitabilirim.
normalde text olacak ama olayı iyi kavramanız için ilk bölüm önemliydi bu nedenle sadece ilk bölümü düz yazı yaptım.
basit ve tatlı bir çocukluk aşkı gibi bir şey yapmak istedim aynı küçük kuzenimin diğer küçük kuzenime olan aşkı gibi söpslğvdcşosbü
bu arada bölümde doyoung ve yedam altı yaşlarındalar !!
keyifli okumalar,, beğenmeniz dileğiyle 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
serendipity | dodam ✔️
Fanfictiondoyoung çocukken oyun alanında tanıştığı bir kaç saatlik aşkıyla, büyüyünce yeniden karşılaşır. - text ♡ ilk bölüm düz yazı 🙌🏻