Kısaca Ülkemiz

22 2 0
                                    


Ben 15 yaşındaki bir Türk genciyim. Ama ülkemin durumunu +65 dayılardan daha iyi anlayabildiğimi düşünerek bu satırları yazıyorum. 

Öyle bi ülkede yaşıyoruz ki verdiğimiz vergiler orman yangınlarında kullanılmıyor. O zaman bu vergileri nereye kullanıyorlar? Haaa tabi başımızdaki köpeklerin tatil masraflarını karşılıyoruz vergilerimizle. 

Eğer bi milletvekili tanıdığın varsa kolayca atanabilirsin ama yoksa sürün. Ben ileride üniversiteyi bitirdiğimde bile rahat bi yaşam sürmeyeceğimi biliyorum. Emeklerimin çöp olacağını biliyorum. Lgs denen boktan sınavdan düşük bi puan aldığım ve ailemin, çevremin beni yargılayıp suçlayacağını bildiğim için intihara kalkıştım. 

Siz, başınızdakiler ne derse sorgulamadan kabul ettiğiniz için ülke bu halde. Eğer sizler size dayatılan saçma fikirlere karşı çıkıp kabul etmeseydiniz bu berbat durumda olmayacaktık. 

Ben okuluma otobüsle gidip geliyorum ve ben bana o an zarar verilmesinden korkuyorum. Ben sırf bana dokunmasınlar diye mini etek giyemiyorum. Eğer ben mini etek giydiğimde biri bana tecavüz ederse insanlar o "adam"ı haklı bulacak. Ben neden istediğim saatte dışarı çıkamayım? Onca öldürülen kadının katilleri neden 2 gün yatıp serbest bırakılıyor? Ben neden bi erkeğin korumasına muhtaç olayım ki? Sizin "erkek"liğiniz sizden güçsüzleri ezmek mi? 

Haberlerde görüyorum; suriyeliler, afganlar kendi vatanlarına bayram ziyaretine gidip geri ülkemize dönüyor. Benim ülkemde benden rahat yaşıyorlar. Devlet, onlara para desteği sağlıyor ve yetmiyor onların elektrik, su faturalarını bize yansıtıyor. Başımıza gelen çoğu şeyin sebeplerinden biri de şu arap sevgimiz. Sözde laik bi ülke Türkiye. 

Bi video görmüştüm. Avusturalya'da yaşayan bi adam Türkiyeden gitmek istiyorsanız siktirin gidin demiş kısaca. Evet, ülkem berbat durumda olabilir ama biz bu ülkenin gençleriyiz. Belki de bu ülkeyi terk edip kaderine bırakmak yerine burada kalıp ülkemizi güzel bi hale getirmeliyiz. Kaçmak çözüm değil, önemli olan bu sorunları fark edip bu sorunlara kafa yormak.

Sevgi ve sağlıkla kalın... 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TürkiyeWhere stories live. Discover now