0.1

326 29 218
                                    

{Düzenlendi}

Bu kitapta bulunan yer adları ve isimleri tamamen hayal ürünüdür. Bu kitapta ki dünyayı kendiniz hayal edebilirsiniz.

5 Ağustos 2029

"Görev başarılı, Baştakiler indirildi. Şuan da konuşturmaya çalışıyoruz fakat konuşacak gibi değiller"

"Birisini vurun karşılarında, bak nasıl bülbül gibi şakıyorlar"

"Bu kesin bir emir mi efendim?"

"Evet, Gerekirse hepsini öldürün! Eğer beceremezseniz sizde ölürsünüz!!"

"Peki efendim"

***

"Durum bilgilendirmesi, Saat 00:09 5 Mafya üyesi hükümet askerleri tarafından öldürüldü."

***

"Durum bilgilendirmesi, Saat 01:53 Kadın Mafya liderlerinden biri olan Hwasa desteğe geldi ve hükümet askerleri devrildi"

***

"Durum bilgilendirmesi, Saat 03:17 hükümet başındakiler konuşmadıkları için öldürüldü."

***

"Durum bilgilendirmesi, Saat 04:41 hükümet binası ele geçirildi"

***

"Durum bilgilendirmesi, Saat 04:57 Erkek mafyalar, Kadın mafyaların seri katili olan Hirai Momo adlı Mafya'yı öldürdü ve Minatozaki Sana adlı Kadın Mafya'yı yaraladı. Bu ihanetin karşılığında Kadın mafya liderleri çekilme kararı aldı."

***

"Durum bilgilendirmesi, Saat 08:33 Erkek Mafyalar bölgenin kontrolünü ele geçirdi"

***

"Durum bilgilendirmesi, Saat 18:55 Dünya (Paralel Evrendeki) üzerinde Mafyalar tarafından yönetilmeyen yerlere darbe düzenlemesi başarılı oldu. Artık Dünya'nın her yeri mafyalar tarafından yönetiliyor fakat Erkek mafyaların Kadın mafyalar ile düzenlediği darbede, Erkek mafyalar kadın mafyaları etkisiz hale getirdikleri için bölgeyi Erkek mafyalar yönetiyor."

–––

4 Haziran 2031

"Roseanne Park ve Lalisa Manoban'ı buraya çağırın!"

Kim Jisoo, Hwasa'nın dedikleri karşısında şok olmuştu. Sinirle elindeki çay bardağını masaya vurdu.

"Ne diyorsun Hwasa? Toplantımızda onlarda mı olacak, bu kadar önemli bir toplantı da hem de? Hücreden çıkarlarsa yaratacakları tehlikeden haberin var mı?"

Hwasa, Kim Jisoo'ya tersten bir bakış attıktan sonra boğazını temizledi.

"Sadece getirin! Bütün riskleri almaya hazırım."

Seo Soojin dışında herkes Hwasa'ya şaşırmış bir şekilde bakıyordu.

Jennie Kim sandalyesini geriye doğru ittirip masadan kalktı. Sabahın 5'in de kalkmış olmanın verdiği sinirle çay bardağını hışımla masaya koydu ve sandalyenin kenarına astığı çantasının fermuarını açtı. İçinden 5-6 tane rulo şeklinde sarılmış kağıtlar çıkarttı. Hepsini masaya yığması ile açması an meselesi oldu. 

Kağıtların üstünde Rosilca adlı sehrin hükümet binasının çizimleri vardı, bu alan 2 sene önce Erkek mafyalar ile birlikte darbe yaptıkları ama ihanete uğrayıp kaybettikleri alandı. Baş parmağını bir yeri arıyormuşcasına haritanın üstünde gezdirdi. Bütün dikkatler onun üstündeydi ve parmağını durdurduğun da herkes yutkundu. Eli tam olarak eski hükümet binasının üstündeydi.

death victimWhere stories live. Discover now