Adsız Bölüm 2

58 0 0
                                    

bazen istemesen de ayrılmak zorunda kalırsın en sevdiğin insandan ağlarsın bir gün bir hafta belki de benim gibi aradan 12 sene geçmesine rağmen hala unutamazsın. adı uğurdu o benim uğurumdu bana şans getirirdi. aynı mahallede otururduk hergün birlikteydik . evlerimiz karşı karşıyaydı. sabah ilk kim kalkarsa uyandırmaya gelirdi. ben hep geç kalkardım genelde o gelir zile basar beni beklerdi. ben hazırlanıp kahvaltıyı ayakta yapıp yanına giderdim o kapının önündeki bankımızda otururdu. ömrüm seni beklemekle geçiyor derdi. ben her zaman tebessüm ederdim. sonunda orta okulun bitmesine bir yıl vardı. okullar tatile girmişti.tatilleri sevmiyordum çünkü o ailesiyle Antalya ya dedesinin yanına gidiyordu. odam da tatil nasıl geçecek diye  düşünürken babam kapıyı çaldı. kapıyı açıp içeri girdiğinde benim suratımı asık görünce sana bir haberim var dedi. bende suratımda ki ifadeyi değiştirmeden ne oldu diye sordum. babam bu yaz antalya ya askerlik arkadaşının yanına gideceğimizi söyledi. bende ki surat asıklığı birden çığlık atmayla son buldu. babam bu habere sevineceğimi biliyordu. babama sarıldım ve onu ne kadar sevdiğimi bir kez daha söyledim. babam odamdan çıktığında hemen uğuru aradım . uğur antalya ya gideceğimi duyunca çok sevindi. çünkü orda da buluşabilecektik. annemden uğurlarında antalya ya gideceğini onunla birlikte vakit geçirmek istediğimi söyledim.  o da uğurun ailesiyle konuşacağını söyledi. uğurun ailesiyle benim ailem bizim sayemizde baya samimi olmuşlardı.

uğurlar bizden önce antalya ya bilet almışlardı. gideceği günün sabahı erken kalkıp kendime çeki düzen verip uğuru yolcu etmek için yanına gittim. uğur beni görünce güldü ve hep hoşçakal derdim şimdi görüşürüz 4 gün sonra dedi. bende ona bakıp gülümsedim ve heyecanla görüşürüz dedim. arabaya bindi ve camı açıp bana el salladı. bende el salladım.  antalya da görüşürüz büşra dedi. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK AŞK UNUTULMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin