|| 𝗠𝗶𝗹𝗸𝘆𝘂 ||
Setelah beberapa minit berlalu, tamatlah sudah penantian seketul Changmin menunggu seketul Hyunjae melepaskan hajat.
Sehingga beruban dan berjanggut Changmin menanti dengan penuh kesabaran. K tak gurau.
"Q, dah nak pukul 10 ni jom ah kita berkumpul dekat tempat awal-awal tadi "
"Haah.. lagi 30 minit nak pukul 10. Jom kita gerak. Yang kat rumah tu pun mesti tengah mereput " balas Changmin setelah melihat jarum di jam tangannya.
Mama kami sudah pulang, mana janjinya? Cucur Adabi yang enak ~ Anak mama yang pintar ini mama buatkan, cucur Adabi yang enak ~ Cucur Adabi kesukaan kami~ Enak dinikmati sepanjang hari~ Adabi ~
Iya benar, itulah ringtone telefon Hyunjae. Dia sengaja melambatkan pergerakan jarinya untuk mengangkat talian yang tiba-tiba sahaja menghubungi dirinya gara-gara ingin turut menyanyi. Terbongkar sudah identiti beliau sebagai secret admire jenama Adabi.
Changmin? Terkejut sehingga hampir terkentut seperti Juyeon dibuatnya apabila mendengar ringtone Hyunjae berkumandang. Dengan segera, dia menjarakkan sedikit dirinya dari Hyunjae kerana malu dan acah-acah tak kenal.
Gila tak malu? Makcik makcik onion kat pasar tu semua dah tahu dah nyah Hyunjae addicted kat Adabi. Pasti laris jika beliau menjadi duta Adabi ya anak-anak.
"Hello Haknyeon... haaa korang dah siap ke beli barang semua tu? Ni kitorang nak gerak dah ni. "
" HYUNJAE HYUNG! TOLONG ! "
"Kenapa ni?! "
"Kitorang ada berdekatan kat kedai kasut berhampiran tempat awal² kita masuk tadi "
"Haaa ye pastu? "
"Eric... "
"Kenapa ngan Eric? "
"Ke- "
"Apa yang ke nyah? '
"Ke... "
"Kepala Eric macam kelapa? "
"Bukan... "
"Ke... ke... urm... "
"Kepala Eric ada kutu? "
" Eric... urm.. ke- kemalangan... "
" HA?! HENGKO SABO JAP KITORANG DATANG SEKARANG ! "
Hyunjae segera menamatkan talian. Hyunjae dan Changmin dengan sepantas kilat berlari ke lokasi tersebut dengan pantasnya.
Rambut mereka berdua sudah persis sarang burung. Effect terlalu menggelabah ye rakan-rakan ku.
YOU ARE READING
⸼ ۰ ۪۪۫۫‧ ⏧ʬ ꞈ 𝓣.𝐓𝐇𝐄 𝓑.𝐎𝐘𝐙'𝐒 𝓜.𝐈𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍
Fanfiction𐚱 𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐎𝐘𝐙'𝐒 𝐌𝐈𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍 ﹪ 𓊔 𓂅 𖥦 ࣪ 𖣁 ࣪ ❝ 𝘢𝘯𝘥𝘢 𝘳𝘢𝘴𝘢 𝘮𝘦𝘳𝘦𝘬𝘢 𝘢𝘥𝘢 𝘮𝘢𝘴𝘢 𝘶𝘯𝘵𝘶𝘬 𝘴...