" Hayat ,uyan artık radyo kapanıyo.Seni kitleyip mi gidelim Hayat kalk."
Alev'in sesiyle irkildim.Yine uyuya kalmıştım.Sürekli bir yerlerde olur olmadık dalıyordum.Saate baktım hemen dinleyicilere müziği bağlyıp kapatalı 3 saat oluyordu .Ne yani 3 saattir uyuyormuydum.Kalkıp eşyalarımı alıp yarın akşam saat 6 da geri gelmek üzere veda ettim radyoya.
Ev arkadaşım hiç olmamıştı İzmirde Radyo ve Televizyon bölümünü bitirdiğim an beni seven bir hoca sayesinde İstanbul da işe girmiştim.Bu henüz 2 . ayımdı ve işim gayet iyi seyr ediyordu. Yolda bugünkü dinlenme reytinglrini düşünürken birden evime gelmiştir.Evimin lambası yanıyordu .Kahretsinki yine bu evrende postalanıyordum.Yada hırsız girmiş olmalıydı giderken kapatmış olduğuma eminim.
Hızlı adımlarla ama sessizce kapıya yanaştım kapı yarımdı içerden adam sesleri geliyordu ama net duyamıyordum.Pat diye girdim içeri.Herkes bana döndü hırsız değildi bu Hanife abla ve 6 tane 1 i beyaz diğerleri ise siyah takım elbiseli büyük ihtimalle iş adamları .
" Hayat , korkuttun beni.Kapıyı neden çalmadın."
Sinirliydim bide Hanife ablayı çekemezdim.
" Hanife hanım isterseniz kirasını ödediğim evimin kapısından girerken izin istiyeyim."
Ses tonum biz kabaydı.Ama sinirliydim bu iki aydır 4.evim.Hanife abla bana yaklaştı ve
" Yarına kadar boşalt.Hadi iyi akşamlar."
Şoktaydım ama sakin bir şok 1 günde hatta bir gecede nasıl ev bulurdum ben.Gözlerim dek damlar süzüldü.
Telefonu alıp Alevi aradım.
" Alev Su bu gece sende kalabilir mi ?Ben yine evden çıkartılıyorum.Bari kardeşim perişan olmasın."
" Hayat kusurabakma ama ben bu gece Maraşa gideceğim biliyorsun."
Unutmuşum.Yine süzüldü damlalar.
" Peki Alev gitmeden getir o zaman.Yinede sağol."
Sesim titriyordu.Kimileri dolaptan alıp başladım eşyalarımız koymaya.Arkadan konuşuyorlardı.
"Annesi ve babası Trafik kazasında öldü Hayat ise Kardeşi henüz bebekken onu ceketinin arasına koymuş ve korumuş yoksa oda ölcekmiş."
Hızla topluyordu bu kelimeler beni parçalıyordu.Arkadan bir el omzuma dokundu bende refleks olarak aniden döndüm .
" Hayat hanım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş Olacağım
Mystery / ThrillerYaşamak zor geliyorsa yaşama seni zorla yaşatan yok....