Am terminat liceul, am dat bacul sunt liniștită!!Am scăpat de colegii mei care doar știau să râdă de mine și să mă respingă, doar din cauza aspectului meu fizic....Ohhh dar n-am scăpat de mersul la psiholog..
Ok,ok, ok v-am luat prea repede,ei bine de când aveam 11 ani eram victima bullying-ului, mi-am luat bullying din cauza aspectului meu fizic... eram destul de grăsuță și asta era o problemă.
Mă consideram cea mai proastă persoană și cea mai urâtă din tot liceul... Și din păcate mi-a fost greu să accept că eu așa voi fi mereu.
M-am născut cu glandă și asta era motivul pentru care mă îngrășăm.. nimeni nu știa asta, doar eu și familia mea... din păcate răutățile pe care le auzeam de la ceilalți colegi de-ai mei le puneam la suflet și asta a dus la depresie...Trebuie să merg la psiholog de 3 ori pe săptămână și să-i spun toate probelemle mele unui străin... Niciodată nu cred că am fost înțeleasă și de multe ori m-am gândit să-mi pun capăt zilelor..
O dată chiar am incercat,dar m-am ales cu mâna și piciorul rupt...
Băiatul de care m-am îndrăgostit nici măcar nu știe că exsit... cred că și tu ai pățit asta...
Trebuie să-i spun cât de curând ceea ce simt pentru elAm spus prea multe despre mine, ce-ar fi să vă spun despre prietenii mei!!
Timp de 4 ani am învățat la același liceu,ceea ce ne-a apropiat foarte mult a fost credința noastră în Isus și râvna de a vorbii despre el
Nu toți cred că înțelegeți,dar cu toții aveți prieteni cu care aveți amintiri din liceu, mai bune sau mai rele....
Trăim în niște vremuri grele în care suntem persecutați ca și creștini..
Trebuie să fim cu ochii în patru atunci când ne întâlnim pentru al glorifica pe Isus....Ooo nuuu.... ne-au văzut doi gardieni!!!
Ajutooooor!!!
CITEȘTI
Nu mă tem
Teen Fiction7 adolescenți care trăiesc în vremuri cumplit de grele și imorale vor să aducă o pată de speranță lumii în care trăiesc. Din nefericire lumea este sensibilă la orice,dar nu și la păcat! Răutatea oamenilor este cumplit de mare și numai o minue poate...