Nu stati și voi uneori și va gândiți "Heyyy, ce mă plictisesc, hai sa intru pe Wattpad sa citesc și eu o carte"
Apoi intri pe Wattpad și ai chef sa citești cărți despre creepypasta și tot ce găsești sunt clișee vechi de acum 169 de ani.
Culmea e ca toate cărțile au fix același stil de exemplu:
Începutul
Viorica era o tanara de 16/17/18 ani la liceu fără prieteni, o antisocială (care nici măcar nu are sens ca antisocial înseamnă sa fi ÎMPOTRIVA SOCIETĂȚII, cuvântul corect este ASOCIAL!!), părinții o abuzează și nu au timp de ea (apoi un parinte sau chiar ambii sunt bețivi/drogați sau morți, sau unul dintre ei a plecat când plodul era mic, ori sunt in viata și mai tarziu protagonista noastră feșăn îi va omorî. Și cireașa de pe tort, nu îi acorda atentie/ nu au grija de ea și etc), colegii râd de ea (apoi protagonista face un masacru cu ei) și pl mea. Am uitat sa spun ca autorii pun poze cu ceva idol sexy balamuc pe care îi adora.
Întâlnirea cu unul dintre crispypasta
Mergea Viorica linistita pe drum și se întâlnește cu Slendy dendi/ sau oricare alt personaj crispypasta (da stiu am scris intentionat, ce vei face kriminalule?) care îi spune e ca speșăl și trebuie sa o ia la conac.
In primul rând, dacă te-ai întâlni cu un criminal in serie nu ai sta la ceai cu ăla, ai fugi la politie bai copilule. Cine naiba sta la discuții cu unul dintre cei mai renumiți criminali? Pe bune acum.
In al doilea rând, nu te vei întâlni cu unul dintre paste așa pe drum când mergi tu la târg, serios acum sau nici in pădure.
Și pe urma la conac toți salivează după curul protagonistei și Slendy îi spune ca ori Zalgo e taică-său, ori chiar Slendy, ori e jumătate demon sau demon complet ori are nu stiu ce puteri cum ar fi cititul minții, zburatul, focul, nu mai stiu eu ce putere feșăn ca ea.
Nu👏 are👏 sens👏
Dar la ce ne putem aștepta de la fetițele ce salivează după niște personaje false și se cred emo.
Aaa da, protagonista are depresie, e bipolara, se și taie și toate astea și niciodată bai dar NICIODATĂ nu vei vedea sa fie un baiat personajul principal.
Cred ca voi mai face un capitol de genul ca sunt mult prea multe chestii de spus și acum nu îmi vin in minte.
Hai pa.
Și nu, nu voi pune diacritice ca mi-e lene, bucura-te ca măcar scriu corect și mai pun un punct sau niște amărâte de virgule.