Când se uită la un film de groază.
— Rm —
Era sâmbătă, Namjoon era acasă, ați decis să vă uitați la un film.
Y/n:Am o idee genială!
Spui tu veselă sărind pe canapea fericită.
Namjoon se uita speriat la tine, știa că nu prea ai țiglele pe casă și sigur vei zice ceva ce sigur nu e de bine pentru el.
Rm:Uite uite, înainte să deschizi gura, amm.... Ce ar fii să facem altceva?
Din fericită cum erai acum privirea ta era una de speriat.
Y/n:Să nu te aud, să nu te aud că te cotești te iau la bătaie cu papucu.
Ne vom uita la un film horror.Namjoon săracu înghite în sec.
Filmul nu începuse de mult iar el deja era jumate făcut pe el.
Rm:Waaaa ăla se uită urât, IUBIREEE ALA MA PRIVEȘTE URÂT, DOAR NU VINE SA MA BATĂ CUM FACI TU, NU?
Spune el speriat, tu tăvălindu te pe jos de râs.
Avea o față de om terorizat, stătea ghemuit cu picioarele la piept și își rodea unghiile.
Y/n:Știi, cred că ajungi la os dacă mai rozi mult, ți le dau pe ale mele, alea de la picioare dacă ai nevoie.
Spui tu râzând.
Rm:Nu, astea mi au intrat între dinți deja.
Y/n:Si ce gust au?
Rm:A semințe prăjite, încearcă și tu.
AAAAAAAUUUUUUUUUUTipa el ridicându-se în picioare pe canapea.
Rm:Frate miu, tu erai bro, de unde spumele mării ai apărut?
Mâncați-aș talentul tău.Spune el când un mostru apăruse din senin în peisaj.
Rm:Bro, dacă mai apari te dau în judecata pentru abuz de sentimente, te joci cu sentimentele mele.
Spune el cu mâna pe inimă.