capitulo 12

1.2K 43 0
                                    

Το βράδυ ήρθε και μόλις γυρίσαμε σπίτι παραγγείλαμε πίτσα και τώρα ο μικρός είχε πάει για ύπνο.

Jack: θες να δούμε καμία ταινία;

Εγώ: ναι δεν έχω θέμα πάμε να σου δείξω που είναι η αίθουσα σινεμά και εγώ πάω να βάλω πιτζάμες και έρχομαι.

Αφού του έδειξα που είναι  πήγα στο δωμάτιο μου και άλλαξα σε πιτζάμες. Ας το τρελάνω λίγο.

Πιτζάμες 👇

Μιας που είναι το αγαπημένο του χρώμα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μιας που είναι το αγαπημένο του χρώμα. Και πήγα στην αίθουσα.

Εγώ: σοβαρά τώρα αυτή την ταινία διάλεξες;

Jack: γτ τι έχει;

Αν δεν καταλάβατε έχει βάλει το 365 days.

Εγώ: τέλος πάντων εγώ σου είπα να διαλέξεις.

Έβαλε την ταινία να ξεκινήσει. Καλέ αυτό έχει τικι τικι ναι καλά καταλάβατε πρώτη φορά την βλέπω. Τώρα έχει την σκηνή στο καράβι και είναι πολύ άβολο και παίζει να είμαι και λίγο υγρή όσο πατάει ο ελέφαντας. Νιώθω το βλέμμα του Jack επάνω μου να με καίει και τον νιώθω να με πλησιάζει.

Εγώ: τ τ τι κάνεις;

Jack: τι κάνω;

Εγώ: ε ε εννοώ γιατί ηρ ήρθες τόσο κοντά μου.

Jack: γιατί δεν σου αρέσει άρχισε να αφήνει υγρά φιλιά κατά μήκος του λαιμού μου.

Εγώ: Jack τ τ τι κάνεις;

Jack: γτ δεν σου αρέσει και ανέβηκε πάνω μου ενώ μου ξέφυγε ένας αναστεναγμός. Μάλλον σου αρέσει να βρίσκομαι από πάνω σου σωστά μωρό μου και αφού μου έβγαλε το πάνω μέρος της πιτζάμες το χέρι του πήγε στην περιοχή μου.

Ενώ εμένα μου έφευγαν αναστεναγμούς. Ευτυχώς έχουμε ηχομόνωση.

Εγώ: Jack.

Jack: τι θες Ζωή;

Εγώ: εσένα.

Jack: τι θες από μένα Ζωή;

Εγώ: σε θέλω μέσα μου.

Jack: όπως θες και αφού έβγαλε τα ρούχα του μαζί με το εσώρουχο του έβγαλε και τα δικά μου και μπήκε μέσα μου με δύναμη.

Εγώ: πιο γρήγορα. Και άρχισε να πηγαίνει ακόμα πιο γρήγορα από ότι πριν μέχρι που έβαλε τα πόδια μου στους ώμους του και άρχισε ακόμα πιο πολύ γρήγορα.

Jack: αχ Ζωή γαμωτο σου.

Εγώ: Jack τελειώνω.

Jack: και εγώ και τελειώσαμε μαζί με αυτόν μέσα μου.

Εγώ: αυτό ήταν τέλειο.

Jack: το ξέρω μωρό μου. Ζωή θα ήθελες να κάνουμε μια καινούργια αρχή; Πότε δεν σε ξέχασα και είμαι ακόμα ερωτευμένος μαζί σου.

Εγώ: και εγώ είμαι ερωτευμένη μαζί σου. Αλλά θα το σκεφτώ.

Jack: εντάξει. Αααα και αύριο θα έρθω μαζί σας για ψώνια. Τώρα πάμε να κοιμηθούμε.

Εγώ: καλά.

Είμαι έγκυοςWhere stories live. Discover now