"BENİM SEVGİM BİZE YETER"

204 18 25
                                    

Şarkıyı dinlemesenizde olur boş durmadın diye koydum ama harika bir şarkı

=====__________________________=====

Jimin : babacık mı?

??? : evet babacık bana böyle hitap etmeni istiyorum. Bebeğim senin babacığın olacağım.

Jimin :cidden jungkook senimisin yeter artık benimle uğraşmayı bırak çok can sıkıcı oluyorsun.

??? : jungkook da kim ben o kişi değilim. Ve bu jungkook denen neden seninle uğraşıyorki kim bu söyle bana bebeğim senin için onu yok edeceğim. 

Jimin: öyleyse kimsin? Hem yok etmek derken ne demek istiyorsun.

??? : dedim ya bebeğim ben senin babacığınım şimdilik adımı bilmemen iyi . Bi süre sonra zaten öğreneceksin.

Jimin : ne babacığından bahsediyorsun. Benim babam 10 yıl önce öldü bayım lütfen yazmaya devam etmeyin. Cidden bu saçmalıkta ne 

??? : senin hakkında herşeyi biliyorum bebeğim. Baban için üzgünüm ama ben senin her anlamda babacığın olmak istiyorum. Üzüldüğünde mutlu olduğunda aşık olduğunda ihtiyacın olduğunda senin her şekilde bana ait olmanı istiyorum.

Jimin : kim olduğunu bile bilmiyorum . Ve sen gelmiş burda bana , sana ait olmamı istediğini söylüyorsun.

??? : haklısın tamam şöyle yapalım ben 30 yaşındayım, esmerim, boyum 1.79,uzun ve siyah saçlarım var. Siyah dışında pek fazla renk kullanmam. Ressamım. Bu bilgiler yeterli bebeğim daha fazlasınıda öğreniceksin zamanla lütfen sana olan aşkımı görmeye çalış daha fazla  dayanamıyorum.sensizlik beni bitiriyor.

Jimin : ben ne diyeceğimi bilmiyorum. İlk defa birinin bana aşık olduğunu görüyorum ve bu kişide 30 yaşında bir adam. Lütfen bayım gidin yaşıtlarınızla ilgilenin ben 18 yaşında kendi halinde bir lise öğrencisiyim inanın size göre birisi değilim.

??? : Bebeğim, yaş sorununu bukadar takma inan yaşlı bir moruk değilim. Sana seni 2 yıldır tanıdığımı söylüyorum. Senin her halini ezbere biliyorum. neyi sevip sevmediğini saat başı nerde olduğunu, lütfen sana olan sevgimi küçümseme bu beni sinirlendiriyor inan bana babacığını kızdırmak istemezsin.

Jimin : beni korkutuyorsunuz. cidden kimsiniz. Beni takipmi ediyorsunuz. Komşumuz falanmısın lanet olsun sapık mısın??nerden bilebilirsinki

??? : hey hey sakin ol! komşunuz değilim sapık hiç değilim. Lütfen evet seni takip ettiriyor olabilirim. Ama hiçbir art niyetim yok aksine sana olan aşkımdan yapıyorum bunu hatırlıyormusun 2 sene önce 1 martta siyah krystal sergisi vardı resim çizmeyi çok sevdiğini biliyorum ve bu sergiye kaçak girdiğinide biliyorum. İşte seni orada gördüm ve üzerinde mavi tulum altında sarı tişörtünle okadar tatlı  duruyordunki sana kapılmamak elde değildi . O günden beri seni takip ediyorum ve seni tanıdıkça sana aşık olduğumu fark ettim ve dün sana o çiçeği gönderdim çünkü papatya kadar masum ve güzelsin .

Jimin : inanmıyorum peki ben seni hiç gördümmü orada aman tanrım ben ne diyeceğimi bilmiyorum . Krystal ressam benim hayranı olduğum birisi onu tanıyor olmalısın öyleyse

??? : ah evet tanıyorum o benim arkadaşım . Onunla tanışmak istermiydin.

Jimin : ah tabiki isterdim büyük hayranıyım onun ama kendisini hiç görmedim. Bide onunla tanışmam imkansız nerede olduğunu bilmiyorum onun resimlerini  sosyal medyalar dışında 2 sene önceki burda olan sergide gördüm busanda yaşamıyordur çünkü başka sergi yapmadı. Öyle değilmi .

??? : evet busanda değil herneyse unut onu kıskanmaya başladım. Görmediğin herife böyle hayranlık duyman tuhaf .
(Kendini kıskanmayanda nebilim ssjjsjs)

Jimin : ben görmediğim birisine hayranlık duymuyorum zaten görmediğim birisinin gördüğüm çizimlerine hayranlık duyuyorum. Hah.

??? : oww sakin ol benim hırçın bebeğim bu hallerini ayrı seviyorum he .

Jimin : sana neden babacık dememi istiyorsun.

??? : Dediğim gibi sana her anlamda sahip olmak istiyorum. Bu cinsel arzu bile olsa. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum ve bunu bilmesen bile beni değişitiriyorsun. Normalde çok kaba ve gülümsemeyen bir adamım ama seninle konuşurken yumuşuyor ve kendimi gülümserken buluyorum . Kanatsız meleğim benim.

Jimin : bunlar çok yoğun duygular ben onlara nasıl karşılık vereceğimi bilmiyorum beni sevdiğini söylüyorsun üzgünüm ama ben seni sevmiyorum tanımadığım 2 günlük bi adamı sevmem imkansız lütfen benide anla!

??? : Merak etme meleğim benim sevgim ikimizede yeter. Zamanla seveceğine inanıyorum çünkü ben senin için yanıp tutuşuyorum. Bu aşkın denizinde boğulmuş adamı kurtarıp  sarmalamak senin elinde sen bana karşılık verdiğin sürece bu deniz beni boğmayacak aksine serinletecek . Seni kırmayacağım söz veriyorum. Bana güvenip inanman için her şeyi yapacağım . Seni çok seviyorum park jimin.

Jimin :  Lütfen biraz zaman ver düşüneceğim. Çünkü bu farklı bir durum seni üzmemeye çalışacağım.

??? : lütfen beni çok bekletme çünkü çok özlüyorum. İyi düşün olumlu olmasını umuyorum tanrım lütfen onun bana güvenmesini sağla.

Jimin : Teşekkür ederim. Ben sana döneceğim. Çok gecikmeyeceğim. Görüşürüz.

??? : görüşürüz bebeğim seni seviyorum.

Görüldü》
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○\
Telefonumu komidinin üzerine bırakıp yatağıma geri uzandım ve düşünmeye başladım. Krystal ressam en ünlü ressamlardan biri ve 2 sene önce busanda bir sergi açmıştı.Sergi okulun karşısındaki fuardaydı oraya gitmeyi okadar çok istiyordumki bu imkansızdı kapının önündeki korumları geçmek çok zordu ama arka tarafata lavoboların pencereleri benim geçebileceğim boyuttaydı bazen küçük olmak hoşuma gitmiyor değil ehehhe pencereden geçip  içeriye ulaşmıştım içeri girer girmez kendimi büyülenmiş bi şekilde tablolara bakarken buldum . Siyah üzerine rengarenk çizilmiş kuş tablosu okadar muazzamdıki hayran kalmamak elde değildi . Tam son tabloya bakacaktım kii korumalar beni fark etti. Kapıdan çıkıp korkudan eve öyle bir hızla koştumki akşam ayaklarımın ağrısından zor uyudum. Ama o tabloları görmek çok güzeldi . Babacığın beni orda görmesi ahhh ne diyorum ben babacıkta nerden çıktı şimdi.Buna inanmıyorum ama okadar çok inanmak istiyorumki karmakarışık bir durumdayım. Kendi cinsimden hoşlandığımı 15 yaşımda eski mahallede hyunjine aşık olduğumda keşfetmiştim . Ama hiçbir zaman açılmadım. Beni kabul etmez diye korktum hetero birine aşık olmak yaşayacağınız en korkunç şeylerden birisi . Bu 3 sene içinde hyunjini unuttum ve aşk adına hiçbirşey barındırmadım şimdiye dek ama bu adam hem tanımadığım hemde yaşça büyük olmasına rağmen  beni etkiledi. Sanırım ona bir şans vereceğim. Tanrım nolursun pişman etme beni .

_____________________________________

Umarım beğenirsiniz..

Lütfen yorum yapınki nasıl gittiğine göre devam edeyim yazmaya eğer beğenirseniz devama edeceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lütfen yorum yapınki nasıl gittiğine göre devam edeyim yazmaya eğer beğenirseniz devama edeceğim . Destek olursanız çoookkk mutlu olurum. Sizi seviyorum

PAPATYA🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin