1.✨

6 1 0
                                    

Bugün yine babamdan işitmedim laf kalmadı. okulda tekrar ikinci olduğum için bana fazlasıyla hakaret etmişti. Elimden ne geliyorsa onu yapıyorum. ikinci olmak kötü değil ama bunu babam anlamıyor. Bana göre gayet iyi bir sonuç. Önümüzdeki sınavda birinci olmam gerekiyor eğer ikinci gelirsem gerçekten iyi şeyler olmayacak.

Hemen masamda gözüme çarpan fizik test kitabını alıp kalem kutumdan kalem çıkartıp çözmeye başladım.

(...)

50 soru çözmüştüm 8 yanlışım vardı. Saate baktıgımda saat on ikiydi yarın erkenden okula gideceğim için hemen uyumam gerekiyor hemen gecelikleri mi giyip kendimi uykunun kollarına bıraktım.

~Sabah
Lanet alarmın sesi ile uyanıp rutin işlerimi halledip okul kıyafetlerimi giydim. aşağı inip kahvaltımı yaptım. özel şoför beni bekliyordu arabaya binip okula doğru yol almaya başladık.

Okula geldiğimde sınıfta sadece Jungkook vardı. Okulda yeniydi. Sırama geçip çantamdan kitaplarımı çıkardım ve arkamda oturan jungkook'a döndüm birden göz göze geldik.kalbim fazla hızlıydı. sanki insan gözlerinde kayboluyordu bir anda kendime gelip konuşmaya başladım.

Yun: günaydın jungkook

Jungkook: günaydın yun

Yun: Nasılsın?

Jungkook:iyiyim sen nasılsın?

Yun: bende iy-

Birden sınıfın gıcık kendini havalı sanan okulun psikopat kızı micha geldi ve sözümü kesti.

M: ne oldu yun derslerini unutup jungkook'a mı yaşamaya başladın.

Y:sen ne demeye çalışıyorsun?

X:Ooo kavga mı var lan

??: Neden söylemiyorsunuz arkadaşlar

Sınıftakilerde ne meraklıymış kavgaya.

M: tatlım diyorum ki JUNGKOOK'A YAVŞAMA ANLADIN MI?

Y:ne yavsamasi ben arkadaşça sohbet etmeye çalışıyorum.

M:hmm hmm öyledir.Dikkat ette baban duymasın mazalla onca laf tıkar sana

Gözlerim çok dolmuştu ve aniden çantamı alıp sınıftan çıktım.

!jungkook'tan!

J:hey micha kendini ne sanıyorsun??

M: sana iyilik yaptım işte sana resmen yavşıyordu.Bende yardım ettim sana şimdi de defolup gitti .Bana teşekkür edeceğine  üstüme geliyorsun.

J:o senin gibi psikopat ve kötü biri değil.senin yardımına da ihtiyacım yok.Benden ve yun'dan uzak dur.

Çantamı alıp yun'un peşinden gitmeye başladım.

...

Hiçbir yerde yok bu nefes nefese kalmıştım. Biraz duraksayıp dinlenmeye çalıştım.
Gözüme sahilin kenarında bir bankta oturan bir kız çarptı. bu yun olmalıydı.ona doğru yaklaşıp yanına oturdum.bana yavaşça dönüp konuşmaya başladı.

Y: Neden geldin.

Kızarmış gözlerine bakarak konuştum.

J:O seni haksız yere suçlayıp üzdü nasıl hiçbir şey olmamış gibi yanına gelmeye bilirim.

Y:O kız yüzünden şu an okulda değilim babam duyarsa gerçekten bu sefer yurt dışına gönderir beni.

J:Tamam sakin ol ağlama

O güzel gözlerine o yaşlar hiç yakışmıyor.Baş parmağımla yanağından süzülen damlaları yavaşça sildim ve onu göğsüme yaslayıp sarıldım.Kokusu çok güzeldi.

!yun'dan!

Bana sarılınca kokusuyla huzur buldum. Daha önce hiç kimse bana bu kadar sevgi ile sarılmamıştı. birkaç dakika sessizliğin ardından konuşmaya başladı.

J:Şimdi daha iyi misin

Y:Biraz daha iyiyim

J:Babanla aranızdaki sorun ne anlatmak ister misin?

Y:Ş-şey ama aramızda kalsın lütfen

J:Tabii ki aramızda kalıcak

Y:Daha 5 yaşlarındaaydım. babam sürekli eve geç geliyordu. Annem sürekli merak edip saatlerce onu bekliyordu. telefon ettiğinde açmıyordu hiç ailesi yokmuş gibi davranıyordu ben de annemden ilgi istiyordum ama sinirini sürekli benden çıkartıp bağırıp çağırıyordu sürekli ağlıyordum aylardır böyle aynı şekilde devam ediyordu. artık ikimizde bu duruma alışmıştık. babam geç dönüyordu annem sinirlenip bana patlıyordu. anneme karşı bir nefret beslemiştim.içimde bana bir bağırdığında sanki dünya sallanacak gibi geliyordu. sonra annem dayanamayıp babamla boşandı.beni bırakıp yurtdışına gitti. babam yine geç dönüyordu aynı şekilde ama bu umrumda değildi küçükken babamı doğru düzgün tanımıyordum yaptığı işi bile bilmiyordum 8 yaşına gelince babamın mafyaci olduğunu öğrendim. İşleri bayağı düzelmişti villa araba falan aldı adamları beni okula götürüyordu. hasta olsam bile zorla okula gönderiliyor dum. ve hala da böyle davranıyor .şu an şirketi falan var. bana sürekli dediği şey "onca para veriyorum. okuluna onca para kaybediyorum. Eğitimin için birinci ol her zaman"
Falan deyip duruyor sürekli ikinci olunca bile bir sürü laf söylüyor hepsi çok ağır geliyor.

Şu an ikimizin gözleri kıpkırmızıydı gözlerime bakıp konuşmaya başladı

J:O kadar güçlü bir kız olduğunu sanmıyordum. ama sandığımı dan da güçlü bir kızsın. seninle gurur duyuyorum gerçekten. yaşadıkların karşısında ayakta dimdik duruyorsun. pes etmiyorsun. ne olursa olsun artık yanındayım artık beraber her şeyi atlatacağız yun

Y:Her şey için teşekkürler benim için çok değerli bir a-arkadaşsın.

jungkook'un yüzü düşmüştü bir anda gözlerime bakarak tebessüm etti.

Selam meleklerim nasılsınız???
Umarım çok iyisinizdir.
Tüm okularima teşekkür ederim.oy ve yorumlarınız benim için çok değerli .eksik yanlarim varsa açıkça söyleyebilirsiniz.
Umarım beğenmişsinizdir.1.bölümü
Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın❤️ I love you my angels❤️
 

♡İYİ Kİ SEN ♡JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin