Keesokannya .........kringgggggggg jisoo baru bangun tidur kerana hujung minggu jisoo lelah kerana banyak assigment yang nak kena hantar jujur jisoo penat dan jisoo ingin bersenang senang dan malas pada hari cutinya tetapi tidak kerana jennie baru mengchat jisoo untuk bersiap siap untuk keluar pada pukul 11.00 pagi ....nak tak nak jisoo kena juga keluar juga baru sahaja jisoo ingin lepak sahaja di rumah dan malas malasan .....tetapi jennie jugak mengatakan dia akan ajak sekali rose dan lisa sebabtulah aku keluar sebab mereka pon ade selalunya aku dan jennie sahaja tulah sebab aku nak keluar kerana kawan kawan aku ade aku semangatlah untuk keluar...........tepat 11.00pagi jennie pon datang ambik jisoo dirumahnya dan jisoo menaiki mobil jennie kerana jennie melambaikan tangannya di luar rumah kerana jennie senang untuk keluar kerana jennie pon stress dengan assigment yang banyak ...jennie pon rasa keluar adalah untuk relese tensionya ......,.. jisoo masuk dalam mobil jisoo .jisoo terkejut ade om tae jugak ikut kerana jennie Xde bagitau apa pon yang om tae ikut dan om tae lah yang membawa mereka keluar ...... di dialam kereta jisoo senyap sahaja kerana dia masih canggung dengan om tae tetapi tidak dengan rose dan lisa mereka banyak bertanya ke om tae tetapi om tae layankan sahaja............rose tanya ke om taehyung Om Xde girlfriend ke ? Pastu om suka perempuan yang jenis macam mana ?om tae kerja di kth entertament betul ke ? Dan lisa pon cakap kat rose isshhh rose bisinglah nak aku sumbat ke avocado kat mulut kau nak ke......jennie pon kata kat rose x kan lah om aku nak kan kau kau kan dah ade park chanyeol jadi jangan gatal ok om aku bukan taste Kau dasar gatal ....... Rose terkikik pon kata mana tau om tae mau jadi sugar daddy aku ke hahahahaahha ......lisa pon kata ishhhh dasar jalang menyesal aku dapat kawan ngan kau aku pon nak om tae jadi sugar daddy aku tetapi rose pon cakap kau pon sama jugak lisa x payah berangan kau tu pon dah ade hanbin .omtaehyung hanya senyum melihat kerenah mereka di dalam kereta tetapi dia sedari perhati dari tadi ke jisoo hanya diam sahaja dan om taehyung kata ke jisoo kenapa diam x seronok ke keluar ? Jisoo hanya tersenyum sahaja dan kata xdepape hanya seronok tengok rose dan lisa bergaduh jawab jisoo supaya om tae x syak apar ape...dan lisa pon cakap ke jisoo ke kau masih malu tentang hari tu dekat perpustakaan dan jennie dan rose pon riuhhhh uuuuuuuuu jisooooooo ......pastu om tae pon heran danbertanya kenapa apa yang terjadi kerana om tae rasa ingin tahu dan jennie pon bagitahu ke om tae yang ada budak lelaki popular kat sekolah minat jisoo iaitu Jeon jungkook kerana waktu mereka buat assigment di perpustakkan jisoo ingin mengambil buku tetapi tak samapai maklumlah dia pendek pastu jungkook tu tolong dia dan jungkook minta no telefon jisoo untuk kenal lebih rapat.....jisoo pon bagi kerana dia Jungkook dah tolong dia ...........om tae x tau kenapa dia geram dengar cerita jennie kerana dia x suka mana mana laki dekat dengan jisoo pastu om tae pon hanya memasang wajah datarnya kembali kerana dengar cerita tadi............. jujur taehyung seronok keluar walaupun malas kerana jennie mengajaknya jalan bersama kawan kawanya tetapi aku dengar nama jisoo aku semangat untuk keluar kerana aku rasa tertarik kat jisoo dia lain dari gadis lain daripandangan taehyung .........