keyifli okumalar 💖Parmaklarımı gitarın tellerinde sanki dans ettiriyormuş gibi gezdiriyordum. İki haftadır aynı parçalar için çalışıyordum, bugün akşam olacak konser için. İlk defa bu kadar kişi geliyor olacağı gibi isimleri bana söylenmeyen ünlüler de gelecekti. Çalıştığım şirketin yöneticileri sadece bana çok çalışmam gerektiğini söylemiş, başka bir bok söylememişti. Diğerlerine de söylenmediğine eminim çünkü hep aramızda bu konuları konuşuyoruz. Bazenleri ise sosyal medyada linç yediğimiz oluyor ve bu konuların neredeyse hepsinde biz haklı oluyoruz, insan kılığına bürünmüş varlıklar - hayvan demeye gücüm yetmiyor, hayvanlara hakaret olur çünkü - yaptığımız her bir siki linçliyor ve şirketler buna karşı suspus olmuş şekilde sadece yerlerinde oturuyorlardı.
Sırf bunları görmeyeyim diye sosyal medyaya bakmıyorum fazla, dışarı çıkmıyorum, her şeyi mükemmel yapmaya çalışan ancak bunu hiçbir zaman başaramayan basit bir insanım sadece.
Ben kendi düşüncelerimde boğulup gitarımı çalarken kaşının açıldığını ve yakın arkadaşlarımın geldiğini fark etmedim bile. Jimin ve Lisa. Gerçek beni bilen yalnızca ikisi ancak bugünkü konserimden sonra dünyadaki her bir insan. Dışarıya ne kadar maskülen görünsem de eteklerime aşığımdır.
"Sarılmanızı bekliyorum," dedikten sonra onlara dönüp gitarımı yere bıraktım nazikçe. Kollarımı açıp bana sarılmalarını bekledim. Bana ilk sarılan Jimin onun arkasından da Lisa oldu.
Ayrıldıktan sonra yere oturmuşlardı ben de onların arkasından çömelip yere uzandım. Yorulmuştum, hem de fazlasıyla. Gözlerimi kapatıp derin nefes almaya başladım.
"Ggukie sahneye etek ile çıkmak istediğine emin misin?" dedi Jimin.
"Giyeceklerimi hazırladım bile. Yiyeceğim linçlere, alacağım ölüm tehditlerine ve dahası ile başa çıkabilirim. Şu da var, beni şirketten atmaya kalkışırlarsa şirketleri batar, şirketin tüm gelirini ben ve konserlerim sağlıyoruz, yakında kendi isteğimle ayrılacağım zaten şirketten."
Ellerimi saçlarıma çıkarıp önüme gelenleri arkaya doğru taradım. Duvardaki saate baktığımda ise konserimin başlamasına yaklaşık üç - dört saat vardı. Siktir! Çok az kalmış. Hızla ayağa kalktığımda Jimin ve Lisa da kalktı. Konuşmalarına fırsat vermeden gitarımı yerine koydum sonra da ikisinin elinden tutup onları çekiştirdim dışarıya doğru.
İki tane gitarım vardı, biri konser için diğeri de prova yaparken kullandığım bir gitar. Konserimin olduğu mekanın kulis kısmına geldiğimizde siyah gitarımın kemerini boynumdan geçirdim. Sap kısmına da ellerimi koydum.
"Siz de yanımda duracaksınız ve nasıl çaldığımı yorumlayacaksınız." dedikten sonra onların da arkamdan geldiğine emin olup koşarak dışarı çıktım.
Bütün seyircilerin şu anda dışarıda olması gerekiyordu. Herkes en önden yer kapmak için günlerce çadır kuruyordu konserin yapılacağı yerin önünde. Bu manzaraya alışmıştım, sırf benim gibi kim olduğunu saklayan aciz biri için günlerce bekliyorlardı. Eminim ki bazıları feminen olduğumu duyduklarında şok olup benden nefret edecekler, bazıları da beni olduğum gibi destekleyecek. İşte o destekleyenler gerçek ailem olacak. Onlara daha önce hiçbir zaman fan gözüyle bakmadım, hepsi benim ailemdi.
Lisa ve Jimin sonunda arkamdan geldiler ve "Başla." dedi Jimin. Yarım saat kadar hoparlöre bağlamadan çaldım şarkıyı, yorulmuştum.
"Güzel çaldın Jeon, bir şeyler yiyelim sonra açlıktan bayılmanı istemem." dedi Lisa.
"Diyet yapıyorum ve yaklaşık iki üç saat önce yedim." diye cevap verdim.
İkisi de bana sinirli sinirli baktığında ise aldırış etmeyip omuz silktim. Konserin başlamasına üç saatten az kalmıştı. Yemeklerimizi yedikten sonra bana direkt olarak kıyafetimi giymemi söyleyip makyaj yapacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
guitarist
FanfictionÜnlü gitarist Jeongguk ve tesadüf eseri karşılaştığı model Kim ikizleri.