Aether ve Lumine ikizlerdi ama onlara hiç ikizmiş gibi davranmamıştı annesi. Aether her zaman aşağılanan suçlanan ve hor görülen kardeşti. Lumine ise sevilen herkesin el üstünde tuttuğu biriydi. Lumine Aether'ı seviyordu ama ailesinin Aether'a karşı olan nefretinden dolayı o da zamanla Aether'a karşı nefret beslemeye başlamıştı.Aether ve Lumine'nin 6. Yaş gününe kuzenleri de gelmişti. Kuzenleri Lumine'e hep hediyeler almıştı ama hiç kimse Aether'a hediye getirmemişti. Aether o an çatı katındaki minik örümceklerle dolu odasında sesli düşünmüştü kapıda onu dinleyen kuzeni Beidou olduğunu bilmeden. "Herhalde kimsenin bana hediye getirmemesinin sebebi annemin beni doğurduğunu kimseye söylememesi."
~5 dakika önce~
Beidou canı sıkıldığı için evi gezmeye karar vermişti. Evde belki bir gizli geçit vardır ve o kocaman büyük bir tekneye açılıyordur diye düşünmüştü ama hiç bir şey bulamamıştı o sırada bir merdiven görmüş ve ona çıkmak istemiştk merdivenden tırmanınca bir kapı bulmuş ve kapıyı tam açıyorken bir ses duymuştu. Beidou bunun üzerine onunla tanışmak istemişti. Beidou'ya göre o ailesinin en güzel kişisi ve kulede kilitli kalmak kaderi olan bir kişiydi.
Beidou'nun o kapıyı açmasıyla birlikte Beidou en büyük hayalini bilmeden gerçekleştirmiş ve Aether'ın kaderrini değiştirmişti.
"Bir prensin kaderi kulede kapalı kalmak değil hayatı en ince ayrıntısına kadar öğrenmeye çalışmak ve bunu yaparken eğlenmek yeri geldiğinde üzülmek olmalıydı." Beidou böyle düşünen bir kızdı ve bir prensin kaderini değiştirmek istiyordu.
~5 dakika sonra~
Aether, Beidou'ya onun Lumine'in ikizi olduğunu anlatmış ve ailesinin onu sevmeyip hor gördüğünüde söylemişti. Beidou bu duruma çok üzülmüş ve Aether'ı kaçırmayı teklif etmişti. Aether bunun üzerine bunun olamayacağını söylemişti daha sonra Annesi Beidou'yu çağırmış ve Beidou gitmişti.
Günün ilerleyen saatinde Beidou babasının yanına gitmiş ve sonra geri gelmişti. Bunun sebebi aslında Aether'a hediye almak istemesiydi. Beidou geri gelince tekrar çatıya Aether'ın yanına gitmiş ve ona hediyesini verip hemen geri dönmüştü.
Aether hediye paketini açınca içinden bir telsiz ve anahtarlık çıkmıştı. Aether bunların ne olduğunu biliyordu nede olsa Aether sınıfında okumayı öğrenen ilk kişiydi. Aether bunu düşünürken paketten birde not düştüğünü gördü. Notta Beidou'nun bu telsizle kendisi ile konuşabileceği yazıyordu.
Ertesi gün Beidou telsizle Aether'la konuşmaya başlamıştı. Aether'a anahtarlığına gelecekteki ailesinden uzaktaki evinin anahtarını takabileceğini de söylemişti.
Aradan yıllar geçmişti. Aether'ın ailesi geçen senelerde Aether'a karşı yine aynı şekilde davranmıştı tabi değişen şeyler vardı. Aether'ın ailesi bir şirket kurmuş ve onda gayet başarılı olmuştu ve sonunda ailesi Aether isimli bir çocukları olduğunu duyurmuştu, Aether ve Lumine'nin 15. Doğum gününde.
Herkes Aether'ı hor görüyordu kimse onunla konuşmayı denemiyordu Beidou dışında. Tabi diğerlerinin söylememe sebebi, ebeveynlerinin Aether'dan kötü bir şekilde bahsetmeside olabilirdi. Aether'ın ailesi Beidou'ya bir şey diyemiyordu çünkü herkes bilirdiki ailede kimse Beidou'ya söz geçirmez o özgür ruhlu birisiydi ve haksız yere kimseyi suçlamaz suçlanan birini görse onu korurdu.
Beidou sanki Aether ile ilk defa karşılaşmış gibi davranıyordu. Aether bunun üzerine gülmek istiyordu ama yapamazdı neyseki yılların deneyimi ile gülmesini rahatlıkla sakladı. Beidou Aether'a bakarak gülümsedi ve konuşmaya başladı "Hey Aether sen liseye hangi okula gideceksin?"
Aether'da Beidou'ya aynı gülümseme ile cevap verdi "Bilmiyorum ama Mondstad lisesine gidebilirim."
Beidou yüzünde sahte üzülmüş bir ifade ile konuştu "Yaa neden ben Liyue lisesine gitmeyi planlıyordum." Beidou bunu der demez etrafına bakmış ve kimsenin onun sahte üzgünlüğünü fark edip etmediğine bakmıştı.
Aether ona rahatla fark etmediler bakışı atmış ve konuşmaya başlamıştı "Ya aslında bende orayı istiyorum zaten hedefim ya Mondstad Lisesi ya da Liyue Lisesi".
Beidou ona gülümseyerek bakmıştı "Ya bırak Mondstad'ı gel biz senle Liyue lisesine gidelim".
Beidou bunu söyleyince bütün çocuklar otomatik şekilde Beidou'ya bakmıştı içlerinden kimse Liyue lisesine gitmiyordu ve Liyue Lisesi onların yaşadığı yere çok uzaktı ve ek olarak hepsi Inazuma Lisesi'ne gidecekti çünkü.
Tabiki bunun sebebi vardı Liyue Lisesi Madame Ping ile ünlüydü. Madame Ping çok sert bir öğretmen olarak biliniyordu. Tabi bazı öğrenciler sırf Liyue Lisesi'nin ayrıcalıkları için Madame Ping'e katlanıyordu.
Liyue Lisesi yatılı bir lisedir ve yatılı öğrencilerini bir sınava sokar bu sınav zorluğu ile bilinir. Sınavı geçersen burs alırsın. Tabiki bu burs öyle az bir meblağ değildir.
Aether ve Beidou'nun planı belliydi Aether ordan hem burs alacak hemde çalışarak para biriktirecek ve Liseden sonra evden gidecek üniversite okuyacaktı.
~1 sene sonra okulun ilk günü~
Beidou ve Aether birlikte hedeflerine ulaşmış ve sadece aileden ikisi Liyue lisesine gitmişti. Aether burs kazanmış hatta bir cafede part time çalışıyordu. Bu durumu Madame Ping'e söylemişlerdi, Madame Ping bu duruma anlayış göstermiş ve Aether'ın böyle güçlü bir çocuk olması hakkında onu tebrik etmişti.
Okulun ilk gününde pek bir şey olmamış ama Aether yeni arkadaş edinmişti "Xingqui". O da aynı Aether gibi çalışkan kitap okumayı çok seven biriydi.
~1 yıl sonra~
Bu gün Aether'ın sınıfına yeni bir öğrenci geliyordu. Aether, Beidou ve Xingqui korkmuş bir şekilde kapıya bakıyorlardı çünkü bu çocuk Liyue Lisesi'nden geliyordu.
Sınıfa sonunda yeni çocuk gelmişti ama bu çocuk Aether'a çok benziyordu. Xinqui bir an onu Aether'ın ikizinin geldiğini sanmıştı ama sonra Aether'ın ikizinin kız olduğunu hatırlamıştı.
Evet Beidou ve Aether bütün olayları Xingqui'ye anlatmıştı artık Aether için Xingqui de onun ailesiydi. Aether'ın minik ailesi yalnızca 3 kişiden oluşuyordu.
___-----___
Gaza gelince kötü oldu gibi hissettim ama hadi bakalım daha shipler tam belirlemedim açıkçası.
Kesin olan shipler şunlar
Xingqui × Chongyun
Ningguang × Beidou
___Bennet × Razor
Lumine × Fatui
Çizgiden sonrası tam emin olmadığım kısım.
Aether ile Zhongli yapmayı planlıyorum ama pat diye Xiao yapabilirim ya da Diluc
~nunnie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pastane|¦| Xinqui × Chongyun// Aether × Xiao
FanfictionAilesinden kavgayla ayrılıp bir Pastane sahibi Aether ailesinin onu bulamaması için kız kılığına girmişti ve sevgili kuzeni Chongyun onun yerini ve kimliğini saklaması kaşığılında çalışanı olan Xingqui ile arasını yapmasını istemişti.