Marinette
Yaşlı adam yere oturmuş. Benim de oturmamı eliyle yeri işaret ederek göstermişti. Ben de yaşlı adamın tam karşısında oturdum yere. Yaşlı adam derin bir nefes almış ağzını açmıştı.Fu " Genç hanım tekrar soruyorum. Arkadaşlarını kurtarmak istiyor musun? "
Marinette " tabii ki! Her zaman ve her yerde. "
Fu " pekala! "
Dedi yaşlı adam. Yerinden kalktı ve gramofonun tam önünde durdu. Ne yaptığını henüz anlayamamıştım. Bir süre sonra yaşlı adam elinde bir değişik desenleri olan bir kutu ile döndü. Ama bu desen kapıda gördüğüm desenle aynıydı. yaşlı adam oturduktan sonra elindeki kutuyu da ikimizin arasına koydu. Yaşlı adam kutuyu açtı.
Kutuda bir kaç takı bulunuyordu. Bu takıların ortasında ise bir küpe ve yüzük vardı. Ben şaşkınlıkla bakarken yaşlı adam ortadaki küpeyi aldı ve elime verdi.Fu " Bu sadece bir küpe değil bu bir mucize... Sana süper güçler kazandıracak bir kwamin de var.
Sadece küpeni kulağına tak ve kwami arkadaşınla tanış.. "Yaşlı adamın dediği gibi küpeleri taktım. Taktığım anda ışık belirmişti. Işık söndüğünde ortaya kırmızı renkli ve siyah benekli bir canlı çıkmıştı.
Ben bunlar sadece masalda olur sanıyordum.
Tikki " merhaba ben tikki senin kwaminim ve sana özel güçler kazandırabilirim. "
Marinette " ko-konuşabiliyor mu-musun? "
Fu " hahaha! Evet... Özel güçlerine sahip olup arkadaşlarını kurtarmak istiyorsan sadece " Tikki benekler " demen yeterli. "
Şaşkınlığım hala üzerimdeydi. Ama ortada bir gerçek vardı. O da arkadaşlarımın yardıma ihtiyacı olduğu! Bu düşüncem beni iyice hırslandırmıştı. Yaşlı adamın dediği gibi yaptım.
/ Tikki benekler 🐞 /
Bir anda kwami denilen şey küpeye girdi ve bir ışık üstümü değiştirmeye başladı.
En sonunda üstüm kırmızı renkli ve siyah benekli bir kostüm olmuştu. Ayrıca yüzümde de aynı renkte maske de bulunuyordu.
Şaşkın gözlerle yaşlı adama baktım.
Fu " ayrıca belinde olan yoyo özel güç taşır. Yoyonu eline alıp
/ Şanslı tılsım 🐞 / dediğinde kötüyü yenmek için bir şans verir. Unutma bu özel gücün sadece bir defa kullanılır. Ve kullandıktan sonra aradan 5 dakika geçerse normal haline dönüşürsün. Son olarak yoyonu çatılara atarak hedefine hemen ulaşabilirsin. Ayrıca ortağın senin normal halini görmemeli. "Marinette " ortağım mı? "
Fu " evet beraber kötüyü yenmeye çalışacaksın. Ha unutmadan kötüden çıkan siyah kelebek yani akumayı yoyonla yakalamalısın. "
Marinette " her şey bir anda oldu ve çok karmaşık yapabilir miyim bilemiyorum bay- "
Fu " usta fu diyebilirsin.... "
Marinette " usta fo memnun oldum efendim ben marinette. "
Fu " şimdi git o kötüyü yen ortağında biraz sonra yanında olacak. "
Usta'nın dedikleri bittikten sonra önceden Usta'nın dediği gibi yoyomu aldım ve bir çatının bacasına tutturdum. Ardından yoyoyu çektiğinde havalanmam bir oldu. Çatı'nın üstüne gelmiştim.
Vay be! Harikaydı hep yapmak istemişimdir!
Hızla çatılardan koşarak okula doğru yol aldım. Çatılardan koşarken aralıklardan yoyom sayesinde atlıyordum da. Bir süre yine çatılardan koştuktan sonra okula varmıştım. O kötü de görünüyordu.
Bir anlık fikirle yoyomu kötüye attım. Kötü de aldığı darbeyle hızla bana döndü. İşte şimdi yandım. Kötü tam bana eliyle vuracaktı ki gri renkli bir sopa bunu engelledi. Sopayı atanın kim olduğuna baktığımda kedi'ye benzer siyah kostümlü biri bulunuyordu.
K " sen yeni ortağım böcek hanım olmalısın. "
Ub " sen de ortağım kedicik olmalısın. "
K " evet, şimdi şu kötü arkadaşın işini bitirsek diyorum. Bu savaşı lütfeder misiniz? "
Ub " tabii kedicik seve seve hadi başlayalım. "
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Siyah kelebek uçmaya başlamıştı. Ayrıca kötü ise küçük bir çocuğa dönüşmüştü. Kara kedi ise şaşkınlıkla uçan kelebeğe bakıyordu.
Kelebek daha fazla uzaklaşmadan yoyomla onu yakaladım. Ardından kelebek beyaz olmuştu ve uçup gitmeye başlamıştı.
K " nasıl yani? Bütün bu şeyleri sadece küçük bir kelebek mi yapıyor. "
Ub " eee sonuçta kelebek etkisi denen bir şey var. "
K " yine haklısınız şey.... "
Ub " adım uğur böceği kedi... "
K " kara kedi memnun oldum böcek hanım. "
Ub " bende kedicik."
Diyerek küçük dostumuzun yanına gittim.
Ub " selam küçük dostum. Neler oldu anlatmak ister misin?
Bu arada kara kedi de yanımıza gelmişti.
M " ben margeret. Şey ben odamdaydım oyuncaklarına oynuyordum. Sonra odama abim girdi ve benimle dalga geçti. Çok kızgın bir yandan da üzgündüm ve bir anda kelebek adam benle konuşmaya başladı. "
K " biliyor musun? Margeret. Ben de hiç oyuncak ile oynayamazdım. Sadece küçük kırmızı bir arabam vardı. Ama sen abin bir şey dese bile kızıp üzülme o da öyle eğleniyordur. "
M " hmmm... Pekala deneyeceğim. "
Yazardan
•°•
O sırada genç hanım onları kenarda gülümseyerek izliyordur.Ub " bakıyorum da çocuklarla iyi anlaşıyorsun kedicik. "
K " eh az çok anlayabiliyorum diyelim. "
/ Bip bip🐞 /
/ Bip bip🐱/
O sırada iki genç kahramanımız da birbirine gülümsediler.
Ub " sanırım gitme zamanımız geldi. "
K " bunu tekrarlayalım. "
İkiside çatılardan atlayarak evlerine giderler.
Adrian
•°•
A " o çok iyi, kusursuz eşi benzeri yok. "Dedi sevimli kwamisine bakarken.
P " şunu söyleyeyim kwamiler aşık olmaz. O yüzden aşk hayallerini başkasına anlat. Bense kıymetlimle baş başa kalayım. "
A " tamam tamam sen 'kıymetlin' olan kokuşmuş peynirinle kal. Bense tavana bakarak hayal kurayım. "
P " aynen aynen. "
A " beni dinleyen var sanki. "
P " çünkü yok. "
Anlaşılan burda da rahat rahat hayal kuramayacağım.
Marinette
•°•
Ah! Çok iyiydi. Ama bir o kadar da yorgunum. Unutmadan masamda ki tabakta olan bir tane kurabiye alarak sevimli kwamime verdim.Bütün üzerimde olan yorgunluğumla kendimi yatağa attım. Anında gözlerim kapanmıştı.
Evettt bu bölüm de bitti.
Beklenilen bir bölümdü. Umarım bekleyenler bu bölümü sevmiştir.
Bekleyenlere ithafen yazdım bu bölümü♥️
Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle 🐞
Mucizevi kalın🐱🐞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EBEDİ DÜŞMAN ( ladynoir-adrinette)
ChickLithayatta bazı düşmanlarımız olur biri EBEDİ süren bir düşmanlık diğeri ise Aşk'a dönüşen.