ach.... ta sláva😩✨(1)

565 11 0
                                    

Takže jsem Emylie t/p(jsem ty ale jakože se jmenuješ takhle) a je mi 16(já vím jsem jen blbá šestnáctka ale jsem populární na škole) Mám kluka jménem Chase je mu 18 a je to fotbalista( na škole je  taky populární) , A pak je moje Bestie. Jmenuje se Charli a je ji 16 jako mě.
A jako poslední Payton (BFF Chase) je mu 17 .  

Všichni 4 jsme slavní na tik toku

A takhle vypadám:

A takhle vypadám:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A teď k příběhu

Vstala jsem v 7:00 "a KURVA zaspala jsem " Rychle jsem se převlíkla (do toho co mám na fotce) a běžela jsem dolů, dole jsem si vzala vzala jablko a mamka mě ještě zastavila   "zlato nezapomeň že máš přijít hned po škole? " Já ji na to v rychlosti a znechuceně odpověděla "JOOOO" A rychle jsem vyběhla z domu. Vyběhla jsem na zastávku, ale pozdě, jelikož mi autobus ujel před nosem . A opět jsem si musela zanadávat "KURWAAAA" Šla jsem pěšky a po chvilce chození ke mě přijelo nějaký auto. Já jsem se otočila a uviděla jsem paytona "Nechceš svést krásko" Řekl mi s usměvem, já se na něj taky usmála a nastoupila jsem. "Ahoj princezno díky za to že mě svezeš" Řekla jsem a ještě více se usmála   *ze křoví něco za blesklo a já s Payem jsme se otočili. Seděl tam nějaký cápek s foťákem  Payton mi pošeptal do ucha "zasraný paparazzi Nechceš je poškárlit" *pousmál se (znovu) já jsem kývla hlavou a payton mě políbil. A místo jednoho člověka se tam najromadili další 4. Ale pak už Payton nastartoval.

Guys já vím že tam píšu že chodíte s Chasem ale ty s Paytonem občas škárlíte takhle paparazzi a chase o tom ví

why he!? Kde žijí příběhy. Začni objevovat