1

4 0 0
                                    

Buna ,ma numesc iulia si am 15 ani ! Locuiesc in Timisoara si de curand am terminat clasa a 8 a. Deocamdata este duminica. Maine urmeaza sa plecam la mare. Care noi? Eu si prietenele mele ,Ala si Giani. Mergem in costinesti si vom fi cazate la hotelul Alex unde am mai fost cazata cu un an in urama ,ajungand acolo cu trenul! Acum imi fac bagajul ,unul destul de mare si greu pentru o saptamana dar e bine sa ai lucruri in plus decat sa uiti ceva acasa ,nu?) 
Facandu mi bagajul ,observ ca fetele ma suna pe facetime

- da fetele!
A - ok iulia hai sa ti zicem si tie! Eu cu giani avem un plan! Tu nu ai avut nici o relatie pana acum si ne am gandit sa ti facem una! de cand ajungem la mare ,ne punem sa ti cautam gajiu! ce zici?
- nu stiu ce sa zic ,avand in vedere ca baiatul pe care o sa il gasiti poate o sa fie din alt oras...
G - ne chinuim sa ti gasim un baiat din Timisoara! Sa speram ca ne iese planul
- da si eu.. * sincer ,eu nu sunt tocmai pregatita de o relatie pt ca de fiecare data cand plac un baiat si el ma place inapoi ,imi pierd interesul*
G - iulia ,dar tu ce faci acuma?
- imi pregatesc bagajul si ma tot gandeam ca poate...
A - Giani ,sa vezi ca iar incepe
- Ala taci ! Daca o sa dam de chelnerul ala de anul trecut? o sa fim la acelasi hotel la care lucra si anul trecut!
A - vaiii ,anul trecut am crezut ca o sa mor la cat mi ai vorbit de el ! erai obsedata fataaa
G - chiar ca..
- da pai sper sa dau de el iar.. pai va las ca ma duc sa fac baie si dupa probabil ma uit la serial! ne vedem maine fatele!
A - dada pupicii paa
G - ok ,byeee

Acum haideti sa va zic si voua despre chelner! Am fost anul trecut cu familia si cu o prietena la mare si am fost cazati la acelasi hotel ca acesta la care vom merge acum ,iar acolo m am atasat foarte mult de un chelner de la restaurantul hotelului. Avea 16 ani pe atunci si mie imi placea foarte mult de el! Se ridica la standardele mele sa zicem. Trecand peste ,acum ma duc sa mi fac baie si dupa imi voi continua kdrama si dupa probabil ma voi culca pt ma maine de e ziua cea mare ,ziua in care plec la mare cu feteleee ,e tot ce mi as fi putut dori acum ca am terminat si cu examenul.
.
.
.
Sunt trezita de alarma mea ce tot suna de 5 minute si deja ma enerveaza! m am uitat la ceasul care indica ora 7:00 si m am ridicat din pat pentru a ma pregati pentru ca la 9 e trenul! m am dus la baie pentru a mi face rutina zilnica ,apoi mi am ales un outfit care este format din niste pantaloni scurti tramti negri si un tricou mai lung si larg alb iar in piciore aveam niste adidasi albi. Mi am pregatit bagajul pentru tren vazand ca deja este ora 8:06! Le am sunat pe fete stabilind locul intalnirii. mi am luat bagajele si am plecat spre acel loc ,acesta fiind in fata unui magazin! De acolo am luat un taxi care ne a dus pana la gara!
.
.
.
- fetelor am ajuns ,mai trebuie sa urcam in tren si sa pornim!
G - vai ,deabea astept sa ajungem ca sa iti gasesc gajiu ca numa tu n ai ,tie nu ti place de nimeni niciodata
- tie numa la asta iti sta gandul ,bucurati va de vacanta asta pt ca aveti parinti stricti si i am convins GREU sa va lase "punand accent pe cuvantul <<greu>>"
A - ai dreptate ,hai sa ne bucuram din plin de vacanta asta si daca iulia chiar are nevoie de un iubit ,ii va sari unul in cale pe acolo!
- asta zic! uite ,e ora 8:56 ar trebui sa mergem care tren! Ala ,la tine sunt biletele da?
A - dada!
G - bun ,na haideti!

Plecand spre tren vorbeam de cum ar fi sa dam la mare de Luis sau de bombardierii din satul nostru (luis e un baiat de care mie mi a placut mult anul trecut si poate inca il plac...in fine si ne am vorbit vara trecuta ca ar fi fain sa ne vedem vara asta la mare dar n am mai deschis subiectu asta de atunci)

- Avem vagonul 1 sau 2?
A - e 2 ,noi nu stam la clasa 1... din pacate pentru noi!

Am urcat bagajele si le am aranjat in compartimentul nostru! Avem tren cu paturi desi nu mergeam si noaptea ,ti se mai face somn si e fain sa si dormi cand te plictisesti si probabil la un moment dat vom pierde semnalul deci....
Aparent sunt 6 paturi iar noi suntem 3 ,inseamna ca vor mai veni 3 persoane... nu i rau!
Dupa vreo 10 minute apar inca 3 persoane ,dar HEI! Wtf! era o fata cu aparent Marius si LUIS!! CU LUIS? ce cauta luis aici.... de unde se stie cu marius? pe acea fata nu o stiu dar marius e un baiat de la noi din sat si luis e un baiatul ala din bistrita de care va ziceam dar ce cct face cu marius si ce cauta in timisoara... mda interesant...
G - wait! ce cautati aici? gen
M - Giani? Ala? IULIA? ooo luis ,uite cine i aici....
L - ceau... ceau iulia:)
- ceau... dar voi de unde va stiti? si cine i fata asta? buna eu sunt iulia!:))
X - buna ,eu sunt Diana!
- uu dragut nume! dar tu de unde ii stii pe astia doi!
D - sunt in clasa cu luis!
- aaa ,acum are logica!
M - da si eu cu luis ne stim de ceva timp ,ne a facut cunostinta cu prieten comun
- si de ce nu mi ai zis ca vi in timisoara?
L - sincer am ajuns acum o ora si am aflat ca vi si tu la mare si ca stam in acelasi compartiment asa ca nu mai avea rost
A - bro ,eu sunt inca socata ca veniti si voi la mare si ca stam si in acelasi compartiment! dar la ce hotel stati si in ce statiune?
M- mergem la costinesti *spune in timp de isi pune bagajul sub pat*
L - si stam la ceva hotel Alex...

chelnerul❤️Where stories live. Discover now