《Yazar anlatımı》
Bizim kız okula gidiyordu . Ara sokaklardan , daha hızlı gideceğini düşünmüştü . Ama.... sadece düşündü . Normal yolundan devam etti .Okula gelmişti bizim kız. Bir baktı ki Yoongi geliyor. Aklından onu gıcık etmek gelmişti bu gittmemişti" Naber bebeğim?" diye çıkıştı kız . Aslında kızda ona aşıktı. Oğlan yanakları kızarık bir şekilde gitti."Bekle!yoongi...... sana bir şey demeliyim. Bende seni seviyorum" diyip kaçmıstı kız.
《 Yoonginin
Ağzından》NE!bana aşıktı. Ama ben Dc oynarken görev verilmiştti. Bir insanın duygularıyla oynayamam ama iş işten geçti....Bunu bana yaptıran veledlerden hesap sormam gerek. Bunu başlatan birinci veled "JUNGKOOK!" "Efendim hyung""Verdiğiniz saçma görev varya" mal mal bakıyordu it《 çarpılcam aq》"kız bana aşıkmış duygularıyla oynayamam ben onun""yapıcan amk banane" tamam yapıcaktım kendimden tiksindircektim ,nefret edicekti benden....... (kıza Liasoo dicem)
Liasoonun
AĞZINDANEvet ona aşıktım 3 yıldır deli gibi ama gizlemiştim. Yakında çıkma teklifi edicekti. Öyleydi... Yani neyse ben bunu bizim çeteye anlatmam lazım.
Jisoo: kızımmmm. Bizim şu 30 kişilik takım ne güne duruyor. Hem orda yoonginin arkadaşı var bunu söyleyelim bilgi toplasın.Bizim çete okulun en büyük kız çetesiydi 30 kişi vardı arasından sadece beş kişi biliniyordu . Oda ben,jisoo,jennie,rosé ve Lisayadı rosé ve lisa aynı benle jennie aynı yaştaydık en son sınıfta olanda jisooydu . Aramızda en fazla 1-2 yaş vardı. Armızda sadece bir tek aşık vardı oda ben......
Rekor kırdım 218 kelimelu bir bölüm. Bu arada artık wattynin ismi I AM HATE olucak . Öpüldünüz muck muck✋😣