8.4

5 0 0
                                    

Istumassa puiston penkillä kuuntelemassa musikkia tunsi Vilma hellän käden kosketuksen selässään. Vilma laski kuulokkeet ja käänsi päätään, hän näki hänen parhaan ystävänsä Emilian. Emilia kertoi Vilmalle kuinka hän oli päässyt kisoihin Tukholmaan ja käski Vilmaa tarkistamaan häneen viestit. Siellähän se oli, pääsy Tukholman kisoihin. Vilma oli niin onnellinen ja alkoi tekemään piruetteja puiston ympäri. Vilma ja Emilia päätti juhlistaa kisoihin pääsemistä käymällä syömässä yhdessä. Mukavan päivän jälkeen Vilma makoili huoneessaan katsellessaan Netflixiä. Ennen kuin Vilma meni nukkumaan hän jäi ajattelemaan, kuinkakohan ylpeä isä olisi minusta tällä hetkellä..? Vilman isä oli palomies, hän oli menehtynyt tulipalossa kuin Vilma oli 7 vuotias. Vilma heräsi auringonpaisteeseen lämpimänä lauantai aamuna. Hän nousi sängystään ja huomasi että äiti oli kotona. Vilma innostui ja kertoi äidilleen kisoista. Äiti on Vilman idoli sillä hän on vahva nainen, miehen menetys oli rankkaa. Vilman äitillä oli 2 työtä että saisi perhelle ruokaa pöytään, siksi Vilma ei näe äitiään niin usein. Vilman äiti oli todella ylpeä Vilmasta ja halasi häntä tiukasti. Muista hakea Kasper Eelikseltä sanoi Vilman äiti, joo joo.. sanoi  Vilma kävellessään keittiöön. En voi uskoa että mun pitää tehä kaikki! Vilma päätti soittaa Emilialle videopuhelun että saisi juttuseuraa. Emilia vastasi ja he juttelivat hetken. Siis mun pitää aina vittu hakee Kasper joka paikasta ja tehä kotityöt mut Kasperin ei tarvii tehä mitää! On toi kyl aika epäreiluu jatkoi Emilia, mut onneks pääset ens viikol Tukholmaa. Nii jatkoi Vilma. Hei mut mun pitää nyt mennä ku meen viemää murun lenkille. Ok sanoi Vilma ja lopetti puhelun.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

8.4Where stories live. Discover now