Son Gryffindor soyadına ait olan ve Gryffindor'un varisi olan Elizabeth Gryffindor, genellikle herkes tarafından sevilen bir büyücüydü. Onu genellikle herkesin sevmesinin nedeni, kendisini bir varis olduğu için üstün görmemesiydi. Tabii bunun Elizabeth Gryffindor için kötü yanlarıda vardı. Bunlardan birisi erkeklerin kendisine gereksiz olan övgü ve tutkularıydı. Elizabeth, kendisinin okulun en güzel kızı olmadığını biliyordu ve erkeklerin onun -Gryffindor varisliği- pozisyonundan yararlanacaklarının farkındaydı. İkincisi ise bazı kızların onu gereksiz kıskanmasıydı. Elizabeth kendisinin diğer büyücülerden farklı olduğunun farkındaydı ama bunu kullanmayacağını diğer arkadaşlarının anlamasını istiyordu.
Kısaca bakıldığı zaman kendisinin doğru düzgün bir arkadaşı yoktu. Çünkü kimseye güvenemiyordu.
Ha tabii Slytherin varisi TOM RİDDLE dışında.
Şaşırdınız değil mi?
Öyleyse olayı anlatmak çok isterim. Tom Riddle hatta onun ile birlikte Elizabeth Gryffindor, Dumbledore tarafından geleceğe gönderilir. Çünkü Dumbledore Tom Riddle'ın kötü işler yapacağını bir kehanetçi sayesinde öğrenir. Onun ile birlikte Elizabeth Gryffindor'u da alır çünkü Elizabeth Gryffindor, Tom Riddle'ı yenebilecek -harry potter dışında- tek kişidir. Elizabeth Gryffindor normalde Tom Riddle'dan önce yaşamaktadır. Bu yüzden iki kere zamanda yolculuk yapmıştır Dumbledore.
Tom Riddle ve Elizabeth Gryffindor, birlikte büyüdükleri için birbirlerine çok yakındılar. Ve okulda bir çift olarak gören çoktu. Ayrıca Gryffindor ve Slytherin, varislerinin yanyana görüp şaşıranda. Çünkü Gryffindor ve Slytherin, Voldemort gibi bir etken olmasa bile rekabet içindelerdi...
𝐺𝑅𝑌𝐹𝐹𝐼̇𝑁𝐷𝑂𝑅 𝑉𝐴𝑅𝐼̇𝑆𝐼̇ ||𝐸𝑙𝑖𝑧𝑎𝑏𝑒𝑡ℎ 𝐺𝑟𝑦𝑓𝑓𝑖𝑛𝑑𝑜𝑟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRYFFİNDOR VARİSİ ||Elizabeth Gryffindor
FanfictionGryffindor varisi aşık olacağını düşünmemişti. Hadi aşık oldu diyelim- Ancak okulun en muzip, en çapkın kişisine aşık olacağını hiç düşünmemişti...