*𝙱𝚎𝚎𝚙! 𝙱𝚎𝚎𝚙! 𝙱𝚎𝚎𝚙!*
"𝙷𝚞𝚑...?"
𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚊𝚕𝚊𝚛𝚖 𝚌𝚕𝚘𝚌𝚔,
"𝙷𝚖𝚖𝚖𝚙𝚑..."
𝙰𝚏𝚛𝚎𝚛 𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎 𝚘𝚏 𝚗𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚊𝚕𝚊𝚛𝚖 𝚌𝚕𝚘𝚌𝚔. "𝙾𝚑 𝚜𝚑𝚒𝚝! 𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚏𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝! 𝙶𝚘 𝚐𝚘 𝚐𝚘 𝚐𝚘 𝚐𝚘𝚘𝚘𝚘!"𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚊 𝚜𝚠𝚒𝚏𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛, 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚛𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚘𝚗 𝚊 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚟𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚏𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚝 𝚘𝚗 𝚒𝚝, 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚎𝚝 𝚘𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚐𝚐𝚢 𝚝𝚛𝚘𝚞𝚜𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚗 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚛𝚜, 𝚢𝚘𝚞 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚎 𝚒𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚊 𝚕𝚘𝚠 𝚙𝚘𝚗𝚢𝚝𝚊𝚒𝚕.
𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚠𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 :
𝙰𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚋𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚎𝚢𝚎𝚜𝚑𝚊𝚍𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚒𝚐 𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛 𝙽𝚒𝚔𝚒 𝚋𝚞𝚛𝚝𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚢𝚜, "𝚈/𝙽 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚔𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚒𝚗 𝚊 𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚘 𝙸 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊 𝚙𝚊𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚞𝚗𝚌𝚑 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚜 𝚟𝚎𝚐𝚎𝚝𝚊𝚛𝚒𝚊𝚗 𝚜𝚞𝚜𝚑𝚒, 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚖𝚘𝚘𝚝𝚑𝚒𝚎, 𝚊 𝚌𝚑𝚘𝚌𝚘𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚋𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚒𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚏𝚛𝚞𝚒𝚝, 𝙸 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞!" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚠𝚊𝚛𝚖𝚕𝚢 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎𝚜.
𝚈𝚘𝚞 𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙽𝚒𝚔𝚒 𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚒𝚛𝚙𝚘𝚛𝚝, 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚞𝚒𝚝𝚌𝚊𝚜𝚎, 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎, 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚞𝚗𝚌𝚑 𝚋𝚘𝚡.
"𝚁𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚐𝚘?"
"𝙰𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚝! 𝙻𝚎𝚝𝚜 𝚐𝚘! 𝙻𝚘𝚗𝚍𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸 𝚌𝚘𝚖𝚎! "5 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛...
𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐, 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠, 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚘𝚗, 𝚒𝚝'𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚘𝚗𝚐, 𝚒𝚝'𝚜 𝚋𝚢 𝚊 𝚋𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚋𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚜𝚘𝚗𝚐, 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢" 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝𝚜 𝚋𝚢 𝚊 𝚋𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚍 "𝙻𝚘𝚟𝚎𝚓𝚘𝚢" 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜𝚜𝚞𝚖𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚎𝚠.
𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚒𝚛𝚙𝚘𝚛𝚝 1/2 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚊𝚒𝚛𝚙𝚘𝚛𝚝 𝚜𝚎𝚌𝚞𝚛𝚒𝚝𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚍𝚛𝚊𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚊𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚎𝚊.
𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚞𝚗𝚌𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚘𝚗, 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚞 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚊𝚛𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚎𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚊𝚝, 𝚊 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠 𝚜𝚎𝚊𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚗𝚘𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞, 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚎𝚡𝚝 𝙽𝚒𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚎 𝚜𝚊𝚏𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚚𝚞𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 𝚌𝚘𝚕𝚕𝚎𝚐𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚄𝙺.
𝚂𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎𝚜 𝚋𝚊𝚌𝚔 "𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞, 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚑𝚘𝚕𝚒𝚍𝚊𝚢𝚜!"
𝚈𝚘𝚞 𝚋𝚕𝚞𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎 𝚑𝚎𝚛 "𝙻𝚒𝚔𝚎 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝. 😂"𝚃𝚑𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚎 𝚜𝚎𝚝𝚜 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 36,000 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚞𝚙, 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚊𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙.
~ 𝙰𝚄𝚃𝙷𝙾𝚁𝚂 𝙽𝙾𝚃𝙴 ~
𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚎 𝚜𝚘𝚘𝚗, 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚒𝚎𝚗𝚝 <3
𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚙𝚊𝚛𝚝, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔? 𝙸'𝚖 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚙𝚛𝚘𝚞𝚍 𝚘𝚏 𝚒𝚝!! ♡
YOU ARE READING
His keyboard's like his heart {A Wilbur Soot x Reader fanfic}
FanfictionY/N is a young female Born in Germany but moved to the UK alone when she was about to start college, in the bus station she has an unexpected encounter with a young man, what happens next is for you to find out. Featuring You of course! Wilbur So...