1.

11 1 2
                                    

- I jedan, dva, tri i noga u vis kičma prava i spuštaj. - U redu pauza 5 minuta. Krenuo sam na pauzu ali me je zaustavila profesorka. - A, a ne i ti. Ti i ja moramo da prorazgovaramo. Ušli smo u njenu kancalariju. - Sedni molim te. Privukao sam stolicu i seo. - Da li sam pogrešio nešto... upitao sam spuštenom glavom -Ne, ne, ne ni slučajno bio si predivan. - Htela sam da te pitam da li bi ti bila čast, da imaš glavnu ulugu na predstavi koja je ove sezone? Kada sam to čuo ostao sam u šoku.. - Pa da li bi? -Naravo da bi mi bila čast.. - Onda imamo dogovor. Krenuo sam da otvaram vrata, ali je iznenadno njena ruka prekinula. - Izvini još nešto, moraćeš malo da poradiš na svoj izgled telo i lica. -Imaš mesec dana tako da stićićeš ti to znam i verujem u tebe. Klimnuo sam glavom i izašao, posle razgovora plesali smo jos sat vremena. Svi su izašli kao i uvek, u sali sam uvek ostajao duže vežbajući. Prišao sam ogledalu i pogledao celog sebe, u tom trenutku u mislima mi se stvorio glas profesorke - moraš da popraviš izgled tela i lica. U pravu je, moram biti savršen. Ne smem više nikad da dopustim da mi išta zameri, kako se osećam glupo kako sam nisam primetio. Kako nisam primetio da izgledam kao prase... Ovako nešto ne smem da dopustim. Nastavio sam plesati.
.
Plesao sam sve dok mi telefon nije zazvonio, pogleda sam i video da je majka. - Halo mama..izvini malo sam zaboravio na vreme znaš da mi se to ponekad desi.. - Važi mama i da mama... dobio sam glavnu ulugu za predstavu. - Da i ja sam srećan, evo upravo krećem samo da se spakujem
-
-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Swan🦢Where stories live. Discover now