! 𝐎𝐍𝐄𝐌𝐋𝐈 ! smut ve küfür içerebilir. Smut bölümlerde uyarırım ama küfürler sansürlenmeden ve önceden uyarılmadan yazılmıştır. Ona göre okuyun yazmaya yeni başladım asklar umarim seversiniz <3
_________________________________________
Gözlerimi açtım. Odayı söyle bi süzdüm. Tanrım yine aynı sıkıcı odadayım. Keşke kaçırılmış olsaydım. Keşke gözlerimi bilmediğim bir yerde açsaydım. Yine sıkıcı bir gündüz. Gündüzlerden nefret ederim. Gece yine biraz daha iyi. Artık yataktan kalkmalıyım çünkü hâlâ neden gittiğimi anlamadığım saçma zamazingoya 'okula' gitmem gerekiyor. Aman ne kadar da iyi. 16 yaşındayım kendi kararlarımı vermem gerekiyor. Ama tabiki lanet baskıcı aile... Açık konuşacağım, bir gün hepsinden kurtulmayı planlıyorum. Bıkkınlıkla yatağımdan kalktım. Banyoya doğru sürünerek gittim ve dişlerimi fırçalamak için yöneldim. Tek istediğim biraz macun sürmekti. Evet o da burnumdan geldi. Siktir! Gözlerim kaydığı için macunu yere sıkmışım. Yerdeki macunu temizledim. Ew temizlikten nefret ederim midemi bulandırıyor. Bez ile iğrenerek yeri temizledikten sonra macunu tekrar elime aldım ve dişlerimi fırçalayıp aynada yüzüme baktım. Tenim ne kadar da açıktı ama solgun görünüyordu. Yüzümün neden bu kadar solgun göründüğünü düşünmeye başladım. Eğer ben de sabah yüzüme 31 tane maske yaparsam benim cildim de mükemmel olur. Ama sikimde değil umursamıyorum. Berbat görünen yüzüme son bir kez bakıp banyodan çıktım. Aç hissetmediğim için kahvaltı etmeden giyindim. Okul saçmalığı yeterince can sıkıcı değilmiş gibi bir de onların belirlediği aptal kıyafetleri giymem gerekiyor. Neden tüm sene boyunca giyeceğim kıyafeti ben seçmiyorum? Siz her gün aynı yemeği yiyor musunuz? Tüm sene aynı şeyi giymekten sıkılacağımı düşünemeyecek kadar aptal mısınız yoksa? Anlayacağınız yaptıkları hiçbir şey mantıklı değil. Bunları düşünürken saatin ilerlediğini farkettim. Hemen okul eteğimi sinirle giydim ve saçlarımı açtım. Taramayla falan uğraşamam. Ayrıca bana dağınık saç yakışıyor. Ah, bana her şey yakışır. Ayakkabılarımı giydim ve kapıya doğru yöneldim. Annem seslendi.
Maria : Görüşürüz kızım kendine dikkat et :)
Melaine : Kendime dikkat etmemi hatırlatmana ihtiyacım yok anne.
Maria : Pekii. Ama gömleğini eteğinin içine sok çok kötü görünüyo-
Melaine : Güzel veya kötü görünmesi umrumdaymış gibi konuşman komik, senin veya başkalarının "güzellik algılarına" uymak zorunda falan değilim. Görmek istemiyorsanız kafanızı çevirin.
Maria : Kızım sadece daha şık görünmen için söylemişti-
Melaine : Umrumda değil. Görüşürüz anne.
Kapıdan hızlıca çıktım. Yine berbat bir sabah. Okula yürüyerek gitmek için zaman kalmamıştı. Evden biraz geç çıktığım için yetişemezdim bu yüzden otobüsle gitmeye karar verdim. Durakta bekledim ve bir süre sonra okuluma doğru giden bir otobüs geldi. Otobüs boştu bu nedenle hemen bindim. Kartı gösterip cam kenarına oturdum. Bir süre sonra yanıma biri geldi. Bomboş otobüste bu sapık neden yanıma oturdu? Eğer bana dokunmaya kalkarsa belasını sikerim. Kafamı hafifçe ona çevirip baktım. Onu daha önce görmüştüm ama tanımıyordum. Bu bizim okula giden bir çocuktu ama adını bile bilmiyordum. Ben ona bakarken o da bana bakmaya başladı. Kafami çevirince güldüğünü duydum. Bana gülmesine sinirlenmiştim ve daha fazla dayanamayarak sordum :
Melaine : Neden boş otobüste o kadar yer varken yanıma oturdun? Sapık mısın uzak dur benden.
Yabancı : Hayır sapık değilim ama sanırım öyle olmamı isterdin. *eteğine bakarak*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle || Aklını Kaçırmak Üzeresin Tatlım
RomanceBen mi fazla deliyim? Ha? Tabikide hayır! Siz fazla normalsiniz bu benim sorunum değil.