Ráno jsem ze vzbudila, nebylo mi zrovna nejlépe kord po noci proležené v tom smradu který díky mému vlkodlačímu čichu přímo byl fo oči. To ani nemluvím o té madračce na které snad spalo stádo smradlavých slonů.
Napsala jsem mamce že jsem ok, ale to už se vzbudil Isaac takže vzbudil Ericu a Boyda. Derek už tu nebyl. Šli jsme všichni společně k jednotlivým domům a tam jsme se převlékli.
Do školy jsme všichni společně jeli Derekovým autem které si Isaac prý vypůjčil, to určitě. Přijeli jsme před školu, šli jsme jako normální studenti do školy. Erica si zamozdřejmě musela vzít oblečení co nezakrývá pomalu nic, Isaac si vzal jakože frajerskou bundičku a černé džíny. Já a Boyd jsme měli naprosto normální oblečení, Boid měl modrou mikinu a býlé kalhoty.
Já jsem měla tmavěmodré tričko a nad tím jsem měla šedou mikinu, také jsem k tomu měla černé kalhoty.Šli jsme všichni společně na první hodinu byla to myslím že biologie.
Sedla jsem si k nějaké neznámé holce tu ale předtím než začala hodina doslova vyhodil Isaac. Takže se mnou seděl Isaac, během vyučování jsem jenom zahlédla Scottovi soucitné pohledy. Zbytek hodin uběhl v pořádku.Na obědě si ke mně dneska sedli Scott Allison a Stiles. Ptali se mne jak ro teď semnou je, tak jsem jim řekla že nevím ale že jsem s nimi jenom riziko prozrazení je moc vysoké. Pochopili to, takže se dál neptali. Po chvíli mě od stolu celkem surově vytáhl Isaac.
„Tohle se Derekovy líbit nebude" Pošeptal mi do ucha. „Když se to nedozví tak mu nebude mít co nelíbit se" řekla jsem mu. "Hmmm a co uděláš abych mu to neřekl" „Nevím,co chceš?" Zeptala jsem se ho, chvíli přemýšlel a pak se ďábelsky usmál„Aby jsi se začala chovat jako mi!" Prohlásil hrdě. Nachvíli jsem se zamyslela ale potom mě napadlo že Boid se nechová hnusně.Jakoby mi četl myšlenky a tak prohrásil„Budeš se chovat jako já a Erica a budeš předstírat že semnou chodíš" Olízl si zákeřně rty.„Vždyť Derek by možná nemusel..." Chtěla jsem ještě něco říct ale to už mně přerušil „Notak Christii moc dobře víš že by běsnil kdybych mu řekl celý vàš rozhovor" Když to dořekl tak už jsem byla rozhodnuta. „Tak dobře ale neřekneš mu nic" Nato co jsem mu řekla tak mě vzal za ruce a šli jsme k Derekovy.Po cestě se k nám připojili ještě Boid a Erica. Isaac dostal prý úžasný nápad že si dáme závody přes celé město. Erica to odstartovala a hned po chvílce běhu srazila nějakého kolemdojcího. Ona mu jenom ale řekla „Uhni" a běžela dál, chtěla jsem ho zvednout ale Isaac se na mne podíval tím pohledem ať to nedělám. Tak jsem to tedy neudělala a rozeběhla se svojí nejvyšší lidskou rychlostí jakou jsem dokázala.
Náš závod jsem nakonec vyhrála já "Gratuluju fakt dobrý nohy" Řekl a následně se usmál Boid.Erica si nademnou jenom odfrkla a Isaac? Isaaca to asi nějak nezajímalo, pak mě čapl za bundu a šli jsme všichni společně k Derekovy.
Poté co jsme přišli Derek říkal „Kde jste tak dlouho!?!" No říkál spíš nás seřval„Měli jsme závod" odpověďela jsem zcela klidně, Derek se podíval po ostatních, ti ale jenom byly zticha.
Derek po chvíli ticha započal trénink, skončilo to tak že jsem vyhrála nad všemi a z Derekem jsme zase skončili zhruba na stejno. Poté nám řekl o Kanimě že zítra orestujeme Lidii a taky že se blíží úplněk.
Poté už jsem celá unavená ulehla na postel a po chvíli nevnímala už nic.
ČTEŠ
Fourth beta
FanfictionCo kdyby Derek měl i čtvrtou betu kterou přeměnil? Změnilo by se vše nebo nic? Dokáže čtvrtá beta vůbec přežít? Přijme ji Scottova smečka takovou jaká je? Najde čtvrtá beta lásku nebo jen bolest a zradu? Dokáže se naučit ovládat? (příběh se "odehráv...