1.Roșu

73 7 0
                                    

Culorile sunt mereu vii. Unii spun că unele sunt moarte , dar depinde din ce unghi privești totul. Culorile au diferite nuanțe, ai grijă cu ce le asociezi deoarece vei crede , la un moment dat că roșul deschis e durere , iar cel închis dragoste. Desigur că te vei înșela amarnic , dar cine sunt eu să-ți spun că nu-i așa?

Privește cu atenție la ce ai în fața ta. Ce vezi? Durere sau dragoste?

Îți dau un mic sfat: ceea ce crezi că e adevărat, de fapt nu e. Cel mai rău este că tu crezi într-o minciună frumos ambalată. Ce faci ca să nu crezi într-o minciună? Îți deschizi ochii, îți asculți instinctul.

Am simțit prima oară roșul deschis pe care l-am încurcat cu cel închis. Dragostea.  Pornește cu vestiți fluturași , apoi bătăile inimii accelerează și se termină cu un nod în gât și furnicături în tot corpul. Nu sunt sigură dacă erau exact fluturași , dar e o emoție puternică. Chiar dacă te simți fără vlagă , dintr-o dată înflorești. Dragostea pare atât de blândă la prima vedere încât nici nu-ți dai seama când se transformă în altceva , în ceva putred și plin de smoală. Ești atât de prins și nu îți dai seama când cazi în prăpastia roșului închis. Roșul deschis are și el părțile sale bune... pur și simplu gândește-te că ești pe o insulă cu persoana ta , nimeni nu știe de existența insulei sau de a voastră , stați pe nisip , valurile mării vă ating picioarele o dată la zece secunde și vă uitați la cerul senin. Parcă e ceva magic în aer , nu-i așa? E ceva ce se numește libertate. Să-i auzi vocea, să-i privești ochii, buzele și chiar și cele mai întunecate imperfecțiuni și să te bucuri de ele. 

Sau gândește-te că sunteți voi doi  împotriva lumii. Știi care e diferența dintre insulă și lumea în care trăim noi? Pe insulă există doar roșu deschis pentru că n-are cine să-l închidă. În lumea noastră e atât de multă răutate încât oriunde mergi dai numai de durere. De ce? Simplu. Oamenilor le place să provoace suferință , de asta sângele e atât de închis . Cei mai nemiloși criminali nu sunt cei din închisori ci cei care stau cu tine la masă , te mint , te măgulesc. Simți? Roșul a devenit închis, cel deschis s-a spulberat.

Consider că durerea e de mai multe forme și culori , dar niciodată aceiași. Diferă de la persoană la persoană. De exemplu , un cuplu care părea fericit , se separă brusc și te lasă cu gura căscată. "Cum x s-a desparțit de y? Imposibil!"  Uite că e posibil! Cine știe cine a intervenit și a făcut din deschis , închis? Fata sau băiatul ( după caz) plânge până nu mai are lacrimi , se prăbușește , urlă de durere în timp ce celălalt zâmbește și se distrează în fiecare minut. Acum toți o să dea cu noroi și pietre în persoana respectivă , dar de unde știi tu ce e în sufletul omului? Poate suferă și el/ea, dar n-o arată sau poate nu suferă deloc și doar s-a folosit de persoană. Acum puteți da cu ce vreți voi liniștiți!

Câteodată doar unul iubește , iar celălalt rănește. E important să îți revi după un timp , să decolorezi roșul și să-ți vezi de drum. Cineva are grijă și de aceste specimene , stai fără grijă! Știu că e greu și ți se pare că nu o poți lua de la capăt, dar e o minciună pe care ți-o implantezi singur în creier și trăiești cu ea. Așadar, fi sincer cu tine! Alege cu atenție partenerul și ai grijă cu cine stai de vorbă deoarece vei întâlni persoane hidoase la fiecare pas pe care îl faci.

Un alt exemplu de durere este atunci când pierzi pe cineva drag inimii tale și nu poți face nimic pentru a împiedica asta. Ești gol , nu zâmbești, nu asculți... îi mai vezi doar în poze și îi vizitezi la cimitir. Îmi amintesc și acum momentul în care am simțit că o persoană dragă pleacă de lângă mine și n-am putut să-mi iau rămas bun. Era o zi de miercuri , în jurul orei treisprezece când am simțit un fior pe șira spinării și o durere în suflet nemaipomenită. Privirea mi s-a încețoșat brusc , dar mi-am revenit repede. Am mers apoi acasă , am aflat vestea și în timp ce toată lumea plângea , eu n-o făceam. Doar stăteam ca o statuie și priveam. Mă chinuiam să fac ceva ... să plâng, să urlu , chiar să și râd cu riscul ca toți de acolo să mă creadă o sărită de pe fix , dar n-am putut. Priveam în gol , tăceam și ascultam cum toți se descărcau și eu nu puteam , iar acesta este cel mai sfâșietor sentiment pe care-l poți avea , după părerea mea. Ești înlemnit , iar înăuntru mori. Au trecut câteva luni bune de la înmormântare până am reușit să plâng . M-am simțit după mult timp, în acel moment , atât de vie cum nu mai fusesem niciodată. Cred că , atunci a fost momentul în care am acceptat că ea nu mai era fizic cu mine , dar era cât se poate de mult în inima mea.

Așadar , dacă ai pierdut o persoană dragă și ți se pare că nu poți trece peste , încurajează-te să-ți revi. Nu , nu-ți zic să o/îl uiți , îți spun să te împaci cu ideea. Nu lăsa durerea să câștige pentru nimic în lume.

Și întreabă-te , ești roșu deschis sau închis?


*Necorectat*

Cum vi se pare?

ColorsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum