Yollar sana yakışır "paşam"
Hadi şimdi yol al...
R.H.Hayat felsefeye dayalıysa benim felsefemde sen ol
R.H.Sen hayatı içinde yaşa biz dışardan yaşayıp bokunu çıkarmayı seviyoruz
R.H.Senin olduğun yerde sinekler çok olur
R.H.Hayatı yaşayacaksın ki içinden gereksizleri ayırasın
R.H.Yokluk sadece fakirlik değildir.Bence yokluk daha çok ailesiz demektir.
Aile olduktan sonra herşey olur zaten...
R.H.Hayatını iyi yaşa
Sadece bir kere geleceksin.
R.H.Kim demiş Avrupa insanı medeni.Her tarafı çırılçıplak hâyâ bedeni
Eğer medeniyet açıp saçmaksa bedeni.Desenize Hayvanlar bizden daha medeni...Mehmet Akif Ersoy
Söz vermiştik ölümüne demiştik
Ama bak şimdi benim için sen öldün.
R.H.Hani demişsin ya "o bensiz yaşayamaz."Yanlış anlamışsın sen meseleyi "Köpekler sahibini bırakamaz."
R.H.Çok paran olsa ne olur ki
İçinde insanlık olmadıktan sonra.
R.H.İçimde sensizlik var.
Tabi sen olmayınca birazda sensizlik.
R.H.Kusur iyi birşeydir bazıları için.Ne olursa olsun örtmeye çalısırsın
Ama ŞEREFSİZLİK öyle değil.Şerefin olmadıktan sonra hiçbişe yapamazsın.
R.H.Yapmacık hayatlarda sadece para var.Biz yapılacak hayatları düşündüğümüz için bu kadar üzülüyoruz.
R.H.Yüreğimi ele geçirmeyi başardın.Peki ya bedenimi ele geçirene kadar benimle olacak mısın?.
R.H.Hayatımı s*ktiğin kadar benide bitirdin.Şimdi de s*ktir olup gidiyorsun.
R.H.Kaybetmeyi göze alıyorsan
Kaybedilmeyi de göze alacaksın.
R.H.Hayat bi bok değil iyide yaşarsın kötüde.
R.H.Naza çekmek nedir ya
Biraz adamlığa çek.
R.H.Gelen gidiyo Hem bu dünyaya hemde benim dünyama.
R.H.Eğer sevmiyorsan gözlerine sahip çık bidaha beni aramasın.
R.H.Güvendikçe yenildim.Yenildikçe hayatı anlamaya başladım.
R.H.O parmağındaki yüzük varya senin adam olduğun anlamına gelmez.Parmağında yüzük varken"Benim mutlu bir yuvam var"diyince adam mısın değil misin işte o zaman anlaşılır.
R.H.Yolun yarısındayız diye birşey yok.Ne zaman öleceğini bilmiyorsun ki yarısını hesaplıyorsun.
R.H.Sen yoksan "Annem,babam,abim,ablam ve KARDEŞLERİM var." Fark ettimde sana ihtiyacım yokmuş ya.
R.H.Ben senin geçtiğin yollardan geçmem(Daha doğrusu)
Biz köpeklerin geçtiği yollardan geçmeyiz.
R.H.Ben tatlıyı çok severim
Sende çok fazla tatlısın.
R.H.Oluruna bıraktım seni
Bırakta olmazların bende kalsın.
R.H.Mevsimlerin suçu yok.Sadece sen gelince benim içimde kelebekler uçuşur ve gönlümün güneşi doğar.
R.H.İçimdeki dünyada senin için bir hayat kurdum
Sensizliğimu kurduğum dünya ile geçiştiriyorum.
R.H.Birkez kaybettim sonra kaybettikleri oldum.
R.H.Duydum ki böbreğinde taş varmış.Benden sonra kalbinden düşmüştür o iyi bak ona herkeste olmaz.
R.H.Duyduğuma göre benden nefret ediyormuşsun.Seni düşünecek vaktim olsaydı inan bende senden nefret ederdim.
R.H.Ben AŞK nedir bilmezdim
Bir seni bilirim,birde adın geçince sıkışan kalbimi anladım ki o aşk'mış ben onu sende öğrendim.
R.H.Aşk yağmur gibidir
Yağar yağar durur
Bak aşkda da kalbin
Çarpar çarpar durur.
R.H.Düşün artık kömür bile siyahken ortamı bu kadar ısıtabiliyor o zaman senin kalbin kömüre göre daha mı siyah?.
R.H.Artık kötümserlik diye birşey yok
Şimdi "Götümserlik diye birşey var.
R.H.3 kuruşluk insanlara verdiğiniz 5 kuruşluk değerden sonra 1000 liralık götleri kalkıyor.
R.H.Sizin eyvallahınız bize merhaba demek.
R.H.Ben hiçbir zaman ertelenmedim
Aksine hep erteleyen ben oldum.
R.H.Ruhlar bir olsada senin kafan başka yerde be güzelim.
R.H.Beraber bir fotoğrafımız yok ama beraberliğimizi anlatan bir fotoğrafımız var.
R.H.