hoofdstuk 3

63 4 0
                                    

je kijkt matthy aan en zegt dat je gaat douche.

matthy: weet je wel hoe de douche werkt?

jij: uhmm... nee wil je me helpen??

matthy: ja tuurlijk lieverd! uhmmm..... ohh sryy ik bedoelde het niet zo!!

koen: gast wtf!

jij: koen het maakt niet uit niet boos worden!

je kijkt matthy aan en jullie blozen.

hij loopt met je mee naar zijn badkamer en laat zien hoe de douche werkt!

je kijkt hem aan en bloost!

je wilt je uitkleden en matthy loopt de badkamer uit!

na 10 minuten ben je klaar en je roept matthy om te vragen of hij een handdoek wilt geven!

jij: MAT WIL JE EEN HANDDOEK GEVEN!

mat: JA TUURLIJK KOM ER AAN!

hij geeft je een handdoek en ziet je perongelijk naakt. Hij doet snel zijn ogen dicht en loopt weer weg.
je schrikt je dood en doet snel je handen voor je lichaam, maar tergelijketijd voelt het ook vertrouwd bij hem dus je vind het niet zo erg.

je bent klaar me je aankleden en je loopt naar de kamer van matthy. Hij zat daar op je te wachten en kijkt je aan.
dit heb je aan:

hij kijkt vol bewondering naar je!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

hij kijkt vol bewondering naar je!

je lacht en bloost!

hij begint je opeens te zoenen en je schrikt!
Maar het voelt super vertrouwd dus je zoent terug!

hij kijkt je blij aan!

jullie lopen hand in hand weer naar de woonkamer en koen kijkt jullie aan. Je ziet aan hem dat hij en niet meer erg vind dus lacht. Jij en mat zijn super blij dat hij het goed vind en knuffelen met elkaar!

mat: koen wil je ff de andere roepen?

koen: jaa hoor MILO RAOUL ROB KOM EVEN!

rob raoul milo: OKE KOMEN ER AAN!

jullie zitten met ze alle aan de keukentafel en mat begint te praten.

me in love with you!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu