Pov Liv: Haii, ik ben Liv en ik ben 24 jaar. Ik woon, in Utrecht, bij mijn ouders samen met mijn twee kleine zusjes. Tess is mijn kleinste zusje. Ze is 3 jaar en te cute. Mijn andere zusje is Ivy, ze is 14 en een echte puber. We kunnen heel goed met elkaar optrekken, maar soms zijn we de grootste vijanden. Vooral met een puber erbij staat het huis snel op zijn kop. Maar morgen ben ik hier weg. Ik ga samen met mijn twee beste vriendinnen verhuizen naar de andere kant van Nederland.
Pov Eva: Hee, ik ben Eva. Ik ben ook 24 jaar oud en ik woon nog bij mijn ouders in, je raad het al, Utrecht. Ik woon daar samen met met kleine broertje van 15, Ilay. Hij is super eigenwijs en zit al sinds zijn 12e in de puberteit. Zijn puberteit is nog lang niet over. Gelukkig dat ik binnenkort weg ben.
Pov Bo: Hey, ik ben Bo. Ik ben 24 jaar oud. Ik woon nu nog bij mijn ouders in Utrecht. Ik heb één super irritante broer, Quinn, hij is 20 jaar en super eigenwijs. Ik heb ook nog twee zussen, Dee en Nieka. Dee en Nieka zijn een tweeling en allebei 23 jaar. Morgen is het eind van mijn tijd thuis bij mijn ouders aangebroken. Ik ga weg, bij mijn broertje, zussen en mijn ouders. Spannend, maar ik heb er ontzettend veel zin in.
JE LEEST
Verhuizen naar Drenthe
ActionHet verhaal gaat over drie meiden die uit huis gaan en verhuizen naar een mooi erf in Drenthe. Daar beleven ze de gekste avonturen