Леонид 1.2

915 62 6
                                    

-гордост-

Седмицата мина доста бързо. Освен да бъда шофьор на французойката ходих във фирмата да обучавам новите момчета. При нас работеха повече от 150 човека и почти всеки месец имаме нови попълнения.

Днес беше събота и също така почивният ми ден, затова реших да изляза с един от най-близките ми приятели – Анатолий.

С него бяхме приятели още от деца, учехме в едно училище, стояхме на един и същи чин винаги. Пътищата ни малко се разделиха, когато той започна да учи в университет, а аз се заех със семейния бизнес, но продължавахме да поддържаме връзка и това е най- важното.

По външност си приличахме доста, Анатолий беше висок и с тъмна коса, но за разлика от мен е с тъмни очи и там спираше приликата. Той беше нон-стоп усмихнат, да не говорим, че носеше светли дрехи почти постоянно, а аз друго освен черни дрехи и сериозно отношение не показвам.

- Какво става с теб, не съм те виждал повече от половин месец? – попита Анатолий докато стояхме на бара в едно от нощните заведения в града.

- Работя, затова не съм звънял.

- Само работиш Льоша. – повдигнах рамене докато отпивах от уискито си. – Какво е този път или е строго секретно?

- Шофьор съм на една госпожица.

Той изцъкли очи и се засмя.

- Шегуваш се и коя е?

- Това вече не мога да кажа. – така е, клиентите са конфиденциални.

- Поне хубава ли е?

Това пък от къде дойде?

- Ще те издам на Алиса.

Толя веднага вдигна защитнически ръце пред себе си, а аз се засмях.

Алиса беше приятелката му, с която бяха заедно вече повече от две години. Красива блондинка, която знаеше много добре как да му разкаже играта. Доста я харесвам, винаги е пряма и истинска.

- Разбирате ли се поне, прекарвате доста време заедно предполагам?

През няколкото часа на ден, които прекарвахме заедно с Женевив Бернард бяха все още странни. Не бяхме свикнали все още един с друг и почти през цялото време си мълчахме.

И преди съм бил шофьор, но никога преди това не съм се чувствал толкова скован и притеснен едновременно.

Leonid (Foma 1.0)Where stories live. Discover now