Okulun bahçe kapısından girerken tüm gözlerin üzerimde olduğunu gördüm.Olacaktı tabi ki de beyaz ve dar etek giymiştim içimde de kırmızı tangam vardı. Açıkçası baya kendimi belli ediyordum okulun ilk gününden.
Hemen bizim kızları görüp yanlarına gittim.Deniz: Hi bitches
Nehir: Vayy en sevdiğim s*rtük gelmiş
Ada: Wuhu beyaz etek altında kırmızı tanga biliyorsun bu işi kızım
Evet adım Deniz ve diğer iki arkadaşım Nehir ve Ada. Acayip iyi bir arkadaşlığımız ve ortamımız var. DNA kızları derler bize baş harflerimizden ve insanları o kadar etkileyip DNA'larını bile bozduğumuz için. Evet o her okulda bulunan s*rtük tayfalardanız ama hepimiz hala bakireyiz.
Her neyse kızlarla havadan sudan konuşurken karşımızda ki bankta oturan Aral, Karan ve Barlas'ı görmele bizim kızların gözü oraya kaydı..hep onları üçümüze üçü olarak hayal ediyoruz.
Neyse şey olursa bile ağırdan satalım kendimizi diye başka tarafa baktık ama ben illa bir yaramazlık yapacaktım.
Tekrar o tarafa baktığım da Barlas'ın bana baktığını gördüm. Bir kaç saniye bakıştıktan sonra bacaklarıma bakmaya başlaması..
Ahh Barlaas mafya kekim tahrik mi oldun sen bana
Amaaa bu güzel anları bozan bir şey vardı bilin bakalım ne?
Ah tabi zil sesi..
İlk ders sırf Barlas'ı daha fazla etkilemek için çaprazına oturmuştum.
Ada'nın yanıma gelip kulağıma fısıldadığını fark ettim.
"Aferin aşko Barlas senin, Aral benim ve Karan da Nehir'in. Yalnız bütün iş sana bağlı Aral'ı kendine yap diğerlerini de bir şekilde yaparız bizde kendimize" dedi
Önce Ada'ya sonra da Nehir'e onaylayıcı bir şekilde göz kırptım.
Yapıyorum bu işi biladerim için..
__________________________________
Kisa ama seksi bir bolumdu..
gunluk cringe dozumuzu alalim diye bu tür zahmetlere girmekten cekinmiyorum😎
Diger bolumlerde fazlasiyla +18 olucak takipte kalin falan🍒